RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Зроблено в Україні: улюблені кінострічки редакції Vogue UA

28 червня 2020

У День Конституції України редакція Vogue.ua ділиться улюбленими українськими фільмами. Серед них не лише класик поетичного кіно Сергій Параджанов і легендарна Кіра Муратова, а й нові українські стрічки. 
 

«Настроювач», режисерка Кіра Муратова

Артдиректор Сергій Ковальов: «Я люблю всі періоди Кіри Муратової, бо вона геніальна. Але „Настроювач“ — мій улюблений фільм».

«Фучжоу», режисер Михайло Іллєнко

Оглядачка відділу моди Тетяна Соловей: «Перший український фільм, який я побачила. Фантастична іронія на тему панукраїнізму й один з найбільш абсурдно-веселих фільмів».

«Червона Рута», режисер Роман Олексів

Оглядачка відділу моди Тетяна Соловей: «Найкращий український мюзикл з дуже модним на той час костюмним оформленням: етногіпі, міні, такий місцевий бохо-шик».

«Тіні забутих предків», режисер Сергій Параджанов

Креативна директорка Соня Кваша: «Люблю всього Параджанова, бо кожен кадр дуже гарний».
 

«Білий птах із чорною ознакою», режисер Юрій Іллєнко

Заст. головного редактора Олена Чехній: «Я його не переглядаю, скажу чесно: це сильний фільм, але й страшний водночас. Для мене він не тільки ода Буковині або прекрасній грі Івана Миколайчука й Богдана Ступки, а й притча про найстрашніше, мабуть, що траплялося в історії з біблійних часів, — подвійне братовбивство й поділ сім’ї по різні боки барикад. Безперечний шедевр і наука для всіх епох».

«Сумка дипкур’єра», Олександр Довженко, 1927 рік

Журналістка сайту Vogue.ua Марина Шулікіна: «Один з перших фільмів Довженка. Попри те, що сам режисер був незадоволений своєю роботою, картина чудова! Пригодницько-детективна, з гарними кадрами, естетська, а головне — динамічна, якщо взяти до уваги, що це чорно-біла німа стрічка. Нічим не програє класичній німій голлівудській класиці».
 

«За двома зайцями», режисер Віктор Іванов

Заст. головного редактора Олена Чехній: «Люблю цей фільм, оскільки це комедійна класика, київська, до того ж».
 

«Вулкан», режисер Роман Бондарчук

Менеджерка відділу реклами Ірина Володько: «„Вулкан“ — яскравий і справжній. На рівні відчуттів — наче ти мариш спекотного літнього дня, коли, як тепер, +30 °C. Чи то наснилося, чи то справді це все сталося — незрозуміло. І музика там — до мурашок!».

Редакторка відділу культури Дарія Слободяник: «У цьому списку я могла б приєднатися майже до всіх колег: страшенно люблю Параджанова; як справжня одеситка, зросла на фільмах Кіри Муратової й завжди мріяла з нею познайомитися, але не встигла; люблю фільми Іллєнка з Ларисою Кадочниковою. Але все ж я вибираю сучасне, нове, живе кіно — я хочу давати шанс і підтримувати своїх сучасників. З усього нового українського кіно, що я бачила, мене дуже зворушив „Вулкан“ Романа Бондарчука — це такий сюр, така млість і ніжність, така чудова історія, що я досі, вже кілька місяців, не можу про нього забути. Це поетичний погляд на Україну й нас самих — дивитися обов’язково».

«Плем’я»

Дизайнерка Наталія Тюленева: «Чомусь відразу спав на думку фільм „Плем’я“. Я після нього говорити не могла. Дуже сильно було для мене на той момент».

Шеф-редакторка сайту Віолетта Федорова: «„Плем’я“ — це картина про те, що відбувається навколо нас насправді. Ми можемо вибудовувати свої ідеальні маленькі світи, де вранці є матча-лате, вдень — цікава творча робота в районі Золотих воріт, а ввечері — галереї, нескінченні розмови на терасах, пробіжки в парках і серіали Netflix, а потім дивишся „Плем’я» і розумієш, скільки в сучасній Україні ще болю, жорстокості й несправедливості. Я дуже засмучена, що цей шедевр так і не представив нашу країну на „Оскарі“».

Оглядачка відділу моди Тетяна Соловей: «Естетський фільм з непривабливою темою соціального дна, від краси якого неможливо відірватися».

Ще в розділі Кіно

Популярне