Як створювали костюми для фільму «Фантастичні звірі: Злочини Ґріндевальда»

18 листопада 2018

2017 року художник костюмів фільму «Фантастичні звірі і де їх шукати» Коллін Етвуд стала лауреатом премії «Оскар» за її роботу над першим з п'яти фільмів про чарівників. Вона продовжила свою роботу і в другій частині «Фантастичних звірів», а Vogue UA знає, як Етвуд створювала образи для персонажів.

Коллін Етвуд

«Цей світ був створений для Коллін, – заявляє режисер фільму Девід Єйтс. – Вона справжній художник, і для неї цей проект – ідеальне полотно». Коллін Етвуд була рада наданій можливості дати волю своїй уяві щодо епохи і постановки фільму. «Я була в захваті від перспективи вивчення моди в Парижі в кінці 20-х років. Я підштовхнула образи ближче до початку 30-х років, тому що Париж завжди випереджав криву моди; це місто славиться своєю елегантністю і стилем, а початок ХХ століття – це був відмінний період для світу дизайну».

Кетрін Вотерстон і Едді Редмейн у фільмі «Фантастичні звірі: Злочини Ґріндевальда»

Під час створення костюмів для персонажів, що повертаються знову, Етвуд хотіла відобразити їх еволюцію в порівнянні з першим фільмом. «Вони всі подорослішали трохи і тепер на іншому етапі свого життя», – каже вона. Починаючи з Ньюта Саламандра, вона підкреслює: «Ньют стає більш м'яким і відкритим. Ми одягли Едді в одяг, близький до того ж силуету, що і в першій частині, тільки тепер він сидить набагато краще». Етвуд дотримувалася аналогічного підходу до персонажу Дена Фоглера Якоба. Тепер він успішний пекар, у нього вищий статус у суспільстві – відповідно і вбрання його стали дорожчими. Джейкоб з'являється у нових костюмах-трійках «з усіма деталями, зробленими з тієї ж найбільш доречної тканини», – зазначає Коллін. Кожна з сестер Гольдштейн також зазнала помітних змін. Дизайнер пояснює: «У Тіни більше впевненості в собі з моменту її відновлення в ролі аврора. Вона має вигляд справжнього детектива в синьому шкіряному пальті».

Зої Кравіц у фільмі «Фантастичні звірі: Злочини Ґріндевальда»

Етвуд також хотілося зробити яскраві і різні образи для нових персонажів. Для Нагайни вона окреслює: «Протягом усього фільму вона носила свій костюм з магічного цирку, тому я хотіла посилити фентезійний аспект. Для матеріалу я взяла мереживо і покрила його металевою фольгою, щоб надати вигляду зміїної шкіри, а потім додала оборки внизу і на рукавах, щоб створити враження завитків змії». Кардинально від Нагайни відрізняється персонаж Зої Кравіц. Етвуд розповідає: «Лета народилася в родинному маєтку, тож зрозуміло, що її одяг повинен бути дуже елегантним і різноманітним. Зої фантастична в усьому, тому було весело одягати її в костюми цього періоду».

Джуд Лоу у фільмі «Фантастичні звірі: Злочини Ґріндевальда»

Одним з найбільш складних завдань було створення костюмів для Альбуса Дамблдора, на які, мабуть, були покладені найбільші очікування. У фільмі Дамблдору ще дуже далеко до пишних мантій, в яких його звикли бачити як директора Хогвартса. Етвуд зауважує: «Девід Єйтс і я хотіли, щоб Дамблдор був професором, якого всі люблять. Йому потрібно було мати вигляд професора, але в той же час доступним і відкритим, тому я використовувала більш м'які тканини і текстури в тонах. Мені також подобається вельвет, тому я зробила для нього широкоформатний сюртук, і Джуд просто закохався в нього».

Фірмовим елементом образу звичного всім Дамблодора залишилася борода. Джуд Лоу розповідає: «Борода була важливою, тому що Джо Роулінг посилалася на неї в сценарії, а також тому, що вона дещо незвична в контексті цього періоду. У більшості чоловіків того часу не було бороди – вони були виголені або мали вуса, тому борода Дамблдора виділяє його».

Джонні Депп у фільмі «Фантастичні звірі: Злочини Ґріндевальда»

За останні три десятиліття Коллін Етвуд перетворила Джонні Деппа в найрізноманітніших персонажів. Розробляючи одяг для Ґріндевальда, вона каже: «Це ім'я нібито просило надати образу альпійського повороту, а я завжди любила баварський одяг. Ми зробили ледерхозен трохи довшим, зв'язали їх з високими чобітьми і у нас вийшла суміш баварця і нового романтика. А Джонні Депп мав ідеальний вигляд в цьому костюмі».

«Я думаю, що я працював з Коллін Етвуд більше, ніж будь-який інший чоловік в кіно, – розмірковує Депп. – Вона геній. Вона детально поговорить з вами про вашого персонажа і задасть безліч питань. Потім вона починає конструювати те, що по суті є вашим обладунком. Суть гардероба в тому, щоб правильно подати персонажа. Ви одягнули цей одяг, і раптом ви починаєте відчувати себе по-іншому, рухатися по-іншому ... Коллін – королева цього».

костюмы · Джонни Депп · Кинопремьера · кино · История костюма ·

Ще в розділі Кіно

Популярне