Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Чому потрібно подивитися фільм "Секс, мода, диско"

28 лютого 2019

В український прокат представляють документальний фільм «Секс, мода, диско» – захопливу розповідь про моду і мистецтво 1970-х крізь призму життя ілюстратора Антоніо Лопеса.
 

Антоніо Лопес

«Потрібно було бачити, як Антоніо малює. У ці моменти він дихав – голосно, як звір. Здавалося, він витягує магію прямо з повітря» – фільм «Секс, мода, диско» починають спогади фотографа Білла Каннінґема, близького друга Антоніо Лопеса. Каннінґем і Лопес познайомилися в середині 1960-х у редакції газети WWD (Women's Wear Daily): до того, як стати великим фотографом, Білл писав статті про дизайнерів, а юний пуерториканець Антоніо Лопес, студент Технологічного інституту моди в Нью-Йорку, прийшов у газету на посаду ілюстратора. Вони швидко подружилися, причому Каннінґем навіть дозволив Лопесу і його партнеру, художнику Хуану Рамосу, пожити у своїх шестикімнатних апартаментах над Карнегі-залом. Там же Рамос і Лопес організували свою першу студію, двері якої, як каже Каннінґем: «ніколи не зачинялися».

 Карл Лагерфельд і Антоніо Лопес у майстерні Chloé, Париж, 1972

Півторагодинний фільм побудований на спогадах друзів і колег ілюстратора, серед них: Грейс Коддінґтон, Пет Клівленд, Джоан Джулієт Бак, Грейс Джонс і Джессіка Ленг. Разом з ними в 1970-і Антоніо Лопес, який до того моменту вже співпрацював з The New York Times, Vogue, Interview Magazine, Івом Сен-Лораном, Карлом Лагерфельдом, Міссоні й іншими дизайнерами, перевернув світ модної ілюстрації, яку перетворив у справжнє мистецтво.
 

Джессіка Ленг в об'єктиві Лопеса, 1971

Антоніо народився в родині художників в Пуерто-Ріко. Його завжди приваблювала неординарна краса; крім того, у нього було неймовірне чуття. Саме він відкрив світові моделей Пет Клівленд, Джеррі Голл і Донну Джордан, яка через рік після знайомства з Лопесом стала однією з головних акторок Воргола і улюбленою моделлю Карла Лагерфельда. У нью-йоркській, а пізніше паризькій "вечірці" (1969 року Лопес, схвильований, як і багато хто з його оточення, політичними подіями в Штатах, переїхав з Нью-Йорка в Париж) їх називали «дівчатами Антоніо». Принципи diversity, як це називають сьогодні, були в крові і характері Лопеса завжди.
 

Грейс Джонс і Джеррі Голл в об'єктиві Антоніо Лопеса, 1970

Саме тому, впевнений режисер фільму Джеймс Крамп, «Секс, мода, диско» виходить у прокат дуже вчасно. «Я закохався в Антоніо завдяки журналу Interview, – згадує Джеймс Крамп. – Я ріс у невеликому містечку в Індіані, і його чарівне богемне життя, яке транслювали сторінки Interview Magazine, не давало мені спокою і змушувало фантазувати про сімдесяті. 1997 року я познайомився з Полом Каранікасом, спадкоємцем Антоніо і Хуана Рамоса, який дав мені доступ до тисяч малюнків, фотографій і відео Лопеса. Так народився цей фільм».

Корі Тіппін, Донна Джордан і Антоніо Лопес, 1971

Текст: Дарія Слободяник

Кинопремьера ·

Ще в розділі Кіно

Популярне