RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Vogue Conference: 3D-художниця Інес Альфа — про моду на тривимірний макіяж

29 серпня 2021

В межах Vogue UA Conference французька 3D-художниця Інес Альфа розповість про те, що таке віртуальний макіяж і чому в майбутньому на нас чекає повна свобода самовираження. Серед клієнтів Інес Альфа — Dior Makeup, Selfridges, Burberry і журнал Allure.

Дізнатися, чим займається художниця Інес Альфа, легко — достатньо зайти в її Instagram @ ines.alpha. Там — чарівні світи: діджитал-маски для обличчя у вигляді восьминогів, інстафільтри з футуристичними медузами й коралами, просто на очах оживає цей віртуальний макіяж. Інес Альфа сім років поспіль пропрацювала в рекламній агенції, а наразі придумує 3D-макіяж, надихаючи своїх передплатників на експерименти з Instagram-фільтрами.

Просто за кілька років Інес ввела моду на віртуальний макіяж. Серед її клієнтів — Dior Makeup, Selfridges, Burberry, журнал Allurе, а цієї весни вона взяла участь, мабуть, у найнезвичайнішому проєкті. В межах ініціативи Toucan Space Art разом з іншими французькими художниками вона розробила цифрові листівки, які вирушають у суборбітальний космічний політ. Вже 9 вересня Інес розповість про свої незвичайні проєкти в рамках Vogue UA Conference.

Ваші роботи просто фантастичні! Де ви бертете натхнення? Мені здається, ви любите мистецтво. Що ще вас надихає — може, кіно, попкультура чи наукова фантастика?

Мене надихає багато що. Сучасні художники, як Pip & Pop — за кольором; художники XVI століття, як Ієронім Босх — історіями, які вони розповідають, і їхні фантастичні сюрреалістичні світи; AR- і 3D-художники — до прикладу, Вінс Мак Келві, що надихнув мене вивчати 3D, а також багато дуже креативних і талановитих людей, візажистів, яких я знайшла в Instagram: Ryburk, Hungry, Madroni Redclock, Melovemealot... Я завжди захоплювалася людьми, які виражають свою індивідуальність за допомогою макіяжу й самотрансформації, перетворюючи своє обличчя так, як вони хочуть, — в цьому є певна свобода. Ну а щодо мене особисто, я завжди була одержимою макіяжем. Я пропрацювала в рекламі сім років артдиректоркою, спеціалізуючись на створенні образів, так що вже тоді любила мейк-ап.

Найбільше мене, якщо бути відвертою, надихає морський світ, особливо ці крихітні барвисті істоти, що звуться голожаберниками. Їхні кольори, текстури і рухи так зачаровують, такі елегантні, гладенькі і яскраві! І вони такі милі! Підсвідомо мені здається, що я намагаюся добитися такого ж гіпнотизуючого ефекту у своїх 3D-роботах.

Уявіть, що можете за секунду перетворитися на що захочете: від потішного до лякаючого, від красивого до дивного, і лише за допомогою камери вашого смартфона!

Хто ваші персонажі? Чи знаходите ви натхнення в образі або стилі конкретних людей?

Усі мої 3D-моделі дуже різні, тому що люди, з якими я співпрацювала, унікальні. До прикладу, Lokidolor сказав мені, що завжди мріяв носити макіяж, схожий за кольорами на полум'я, і ​​я зробила маску з вогнем, MeLovemealot хотів макіяж з мотивами птахів і змії, стиль Kaya Kozo надихнув мене на створення футуристичної підводної квітки... Всі ці люди нескінченно надихають мене.

Що ви думаєте про величезну популярність різних масок для обличчя в Instagram?

Мене це зовсім не дивує. Уявіть, що можете за секунду перетворитися на що захочете: від потішного до лякаючого, від красивого до дивного, і лише за допомогою камери вашого смартфона! Всього п'ять років тому я навіть не думала, що таке можливо, — мріяла про це, коли тільки починала працювати з 3D-технологіями. І ось майбутнє настало просто на наших очах.

Як пандемія вплинула на вашу роботу? У вас з'явилося більше пропозицій через те, що багато брендів стали більше працювати в онлайн? Наприклад, ті ж модні дизайнери роблять онлайн свої покази.

Під час першого локдауну я думала, що люди просто втрачають глузд від фільтрів і всіляких масок в Instagram. Але щодо пропозицій від брендів, то не скажу, що їх було більше, ніж до пандемії, — насправді у мене було таке відчуття, що брендам потрібен час, щоб подумати і адаптуватися. Пандемія особливо не вплинула на мою роботу в принципі, так що, звісно, робота в цифровій сфері — безумовно прекрасна річ під час цієї пандемії. Але я думаю, в найближчі роки багато брендів будуть дедалі більше йти в онлайн-проєкти і презентації, тому що технології і програмне забезпечення зараз куди доступніше, ніж 5-10 років тому.

Дивіться пряму трансляцію Vogue UA Conference 9 вересня. Квитки на трансляцію можна придбати за посиланням.

Ще в розділі Арт

Популярне