До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Вечірка на честь 120-річчя Schwarzkopf

Німецький бренд Schwarzkopf святкує цього року 120-річний ювілей, на честь чого влаштував в Києві масштабну вечірку для друзів і партнерів. Крім того, команда Schwarzkopf представила в цей вечір нову комунікаційну платформу #createyourstyle.

Розпочався вечір із знайомства з історією бренду – всі гості свята в спеціальній медіа-галереї могли подивитися рекламні кампанії Schwarzkopf різних років, а також ознайомитися з колекцією фотографій стиліста Арміна Морбаха, в яких він простежив, як змінювалися канони краси ці 120 років.

Реклама
Ніна Домбровська

Президент компанії Henkel Ніна Домбровська розповіла про цінності бренду і новий вектор позиціонування #createyourself. Вона подякувала творчим людям, які надихають бренд на розвиток. За її словами, компанію рухають вперед бунтарі, які завжди хочуть більшого від себе і суспільства. І саме це мотивує створювати круті продукти для поліпшення життя. А Світлана Руденко, головний спеціаліст з маркетингу, представила українських послів Schwarzkopf в Україні: ведучу Кароліну Ашіон, співачку Нату Сміріну, ді-джея Катю Заубер, головного редактора Дмитра Діра і Інста-блогера Степаніду Цвіт. І помітила, що цього разу бренд свідомо не використовував моделей в новій рекламній компанії, а звернувся до творчих людей зі сміливим поглядом на життя, і, які готові розсовувати стандартні рамки стереотипів. Вони яскраві особистості, які цінують індивідуальність і своїм прикладом доводять, що таке #createyourstyle в дії.

Представлення нових амбасадорів Schwarzkopf

Продовжилося свято hair-show від стилістів Schwarzkopf, що продемонстрували актуальні тренди перукарського мистецтва сьогодні.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.