VOGUE UA CONFERENCE 2019EARLY BIRDS PRICE! До 31 серпня
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

О чудесний новий світ: що треба знати про ребрендинг LOEWE

27 березня 2019

Promotion

Іспанська марка Loewe – головний парфумерний ньюзмейкер останнього часу. Не так давно оголосили, що посаду штатного "носа" тепер займає молода жінка-парфумер Нурія Круейеc. Далі бренд виступає з новим оформленням упаковок – і винаходить нову візуальну мову для своїх парфумерних творінь. Розглядаємо трансформації в деталях.
 

Бренд, заснований 1846 року, кристалізує свою ДНК: майстерність, віртуозну роботу з матеріалами, пристрасть до інновацій. А також зв'язок з мистецтвом і культурою. Тектонічні зрушення сталися з приходом нового креативного директора Джонатана Андерсона 2014 року: тоді всі одночасно заговорили, наскільки чистішими, лаконічнішими і моднішими стали колекції одягу. На цьому зміни не закінчилися. З 2016-го бренд випустив перший аромат, упаковки якого прикрасили принтами художника Карла Блоссфельдта (1865-1932).
 

Карл Блоссфельдт

Про Блоссфельдта треба сказати окремо. Він був тією людиною, завдяки якій зародився жанр ботанічної фотографії. При цьому він не був ні фотографом-професіоналом, ні ботаніком. Його пристрастю була скульптура (що, власне, читається з фото). Досить швидко він зрозумів, що форми і структура рослин обумовлені біологічною доцільністю. І, як професор Об'єднаної школи образотворчого та прикладного мистецтв, почав використовувати свої фото в якості посібників для студентів.

"Образи Блоссфельдта – майстерна гра текстури, ліній і контрасту, – це ідеальна візуальна метафора для алхімічних парфумерних шедеврів Loewe", – стверджує креативна команда бренду. Ілюстрації досконалі: чисті, лаконічні, розкривають досконалість рослин. Розглядати їх – медитативне заняття.

2019 року Loewe вирішив розвинути ідею – і запросив фінського фотографа Арно Рафаеля Мінккінена, щоб він розкрив зв'язок природи і оголеного людського тіла. У роботах Мінккінена об'єкти позбавлені декоративних елементів і прикрашення, але відмінно розкривають красу природних форм. Мінккінен у своїх роботах зробив фокус на шкірі: він зняв кампанію на тлі вулканічного ландшафту і пляжів Тенеріфе. Чорно-біла гама, сильні і чисті світлини, які уособлюють силу, спокій, любов, радість. Для кожного аромату Loewe – свій візуальний образ.

LOEWE 7
LOEWE AGUA
LOEWE AIRE
LOEWE AURA
LOEWE ESENCIA
LOEWE POUR HOMME
LOEWE QUIZАS
LOEWE SOLO ELLA
LOEWE SOLO

Графічний дизайн об'єднує роботи Блоссфельдта, світлини Мінккінена і типографіку. Який вигляд має нове оформлення флаконів, можна подивитися в галереї. Вміст флаконів не змінився.
 

Aura, Loewe
7, Loewe
Quizas, Loewe
Solo Origami, Loewe
Solo Ella, Loewe

Solo, Loewe

Флагманська лінія чоловічих ароматів Solo Loewe втілює ідею про пошук емоційного балансу і гармонії в нестабільному і мінливому світі навколо. "Solo передає іспанську культуру крізь призму сучасності, – кажуть у Loewe. – Адже серйозність без почуття гумору не може бути істинно елегантною, а хороший смак допоможе приховати дрібні вади".

Solo EDT Pour Homme, Loewe
Solo Cedro EDT Pour Homme, Loewe
Solo Esencial Pour Homme, Loewe
Solo Origami Pour Homme, Loewe
Solo Platinum EDT Pour Homme, Loewe

Жіночий Solo Ella – всього один. Але який! Фрукти, квіти, зелений чай. Радісний аромат, який створює особистий простір, парфумерний кокон для своєї власниці.
 

Solo Ella, Loewe

Подивіться фільм, який бренд зняв про свій арт-проект. Це дуже красиво.
 

парфюм · ароматы · Loewe ·

Ще в розділі Парфуми

Популярне