Літні сни: про що розповідає новий it-аромат Gucci
Мріяти про літо найприємніше з кадрами рекламної кампанії Gucci Mémoire d'une Odeur.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/5a0/fed/d7f/5e1dd7ffed5a0.jpeg.webp)
Mémoire d'une Odeur Gucci – аромат, який Gucci представив торік; він одразу став культовим. Сформулювати його доручили Альберто Морільясу, парфумеру-легенді, який спеціалізується на легких, повних повітря композиціях. Опікувався запуском, зрозуміло, Алессандро Мікеле, креативний директор Gucci.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/451/208/bd1/5e1dbd1208451.jpeg.webp)
Gucci Mémoire d'une Odeur не пов'язаний з конкретним спогадом, віком, гендером або часом. Він викликає спогади – мабуть, про найприємніші моменти життя.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/043/186/d76/5e1dd76186043.jpeg.webp)
Gucci Mémoire d'une Odeur творці зараховують до групи мінеральних ароматичних. Головний мотив – римська ромашка, відтінена індійським жасмином, кедром, сандалом і мускусом. Аромат "заходить" підліткам і зрілим людям, чоловікам і жінкам, хіпстерам та insta-girls.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/953/6d8/ce9/5e1dce96d8953.jpeg.webp)
"Ромашка відома у всьому світі, – каже Альберто Морільяс. – У якийсь момент спливає спогад про дитинство, щось позачасове. Ця квітка сильно недооцінена і є рослиною з винятковим ольфакторним підписом".
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/b20/474/cec/5e1dcec474b20.jpeg.webp)
"Римська ромашка росла навколо Риму в терасових садах з XVI і XVII століть, – розповідають у Gucci. – З зеленим ароматичним відтінком, сонячна і витривала квітка має незрівнянний характер, випромінює радісний і солодкий медово-яблучний шлейф".
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/655/5a4/cf6/5e1dcf65a4655.jpeg.webp)
Флакон аромату нагадує про античні колони з їхньою типовою ребристою поверхнею. Його дизайн навіяний вінтажним парфумерним флаконом Gucci з 90-х. Оксамитова упаковка прикрашена зірочками, що нагадують про інтер'єр середньовічних римських церков і фрески Джотто в каплиці Скровеньї в Падуї.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/ee3/166/d0c/5e1dd0c166ee3.jpeg.webp)
У рекламній кампанії, знятій на околиці Риму, представлена комуна – то чи близькі друзі, чи то сім'я. Вони танцюють, ловлять сонячне проміння, радіють життю. Один з героїв зйомки – середньовічний замок Монтекальвелло з фонтаном і фресками.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/7aa/0a7/d5d/5e1dd5d0a77aa.jpeg.webp)
Зірка кампанії – співак і актор Гаррі Стайлс.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/7d2/1d8/d60/5e1dd601d87d2.jpeg.webp)
У відео, присвяченому аромату, вже більше пів мільйона переглядів на Youtube.
Розглядати кадри бекстейджу – чиста насолода: миттєво поринаєш у літо.
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/279/583/d6d/5e1dd6d583279.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/9fd/6e3/d6e/5e1dd6e6e39fd.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/c1f/347/d6f/5e1dd6f347c1f.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/a30/483/d70/5e1dd70483a30.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/557/ac1/d7e/5e1dd7eac1557.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/d24/673/d82/5e1dd82673d24.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/052/0f4/d84/5e1dd840f4052.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/f86/d85/d85/5e1dd85d85f86.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/dce/20e/d87/5e1dd8720edce.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/088/14c/d88/5e1dd8814c088.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/849/02a/d89/5e1dd8902a849.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/b66/e66/d8a/5e1dd8ae66b66.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/321/30c/d8c/5e1dd8c30c321.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/016/bbc/d8d/5e1dd8dbbc016.jpeg.webp)
![](https://cdn.vogue.ua/i/image_720x/uploads/article-inline/852/c33/d8e/5e1dd8ec33852.jpeg.webp)