RU UA

Журнал VOGUE

Підписатися
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь, що ознайомились з оновленою політикою конфіденційності і погоджуєтесь на використання файлів cookie.
Погоджуюсь

Ірина Шейк і Россі ді Пальма в рекламній кампанії аромату Scandal

07 жовтня 2020

Попри те, що французький дизайнер Жан-Поль Готьє вже не опікується випуском сезонних колекцій, його творча енергія все одно потребує виходу на волю. І дизайнер собі в цьому не відмовляє. Його бренд як і раніше працює над випуском парфумерії, тож свій талант створювати незабутні образи дизайнер тепер активно застосовує тут. Підтвердження — нова рекламна кампанія аромату Scandal, який Ірина Шейк як обличчя кампанії представляє разом з харизматичною іспанською акторкою Россі ді Пальмою.

Ірина Шейк

Россі ді Пальма

Крім офіційних чорно-білих світлин, — пристрасних та іронічних, Жан-Поль Готьє представив серію відео, на яких головні героїні саме й намагаються з’ясувати, а що ж таке скандал.

На сьогодні до парфумерної лінійки Scandal входять кілька ароматів — легший Scandal A Paris, класична версія та насиченіший Scandal by Night. Усі аромати поєднують ноти меду, гарденії та сицилійського апельсина, що їх вони містять у складі.

парфум · Ирина Шейк ·

Ще в розділі Парфуми

Популярне