До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Донька Кейт Мосс стала обличчям Marc Jacobs Beauty

Шістнадцятирічна Ліла, донька Кейт Мосс, підписала свій перший рекламний контракт. Юна модель стала обличчям лінії Marc Jacobs Beauty. Перші кадри кампанії вже з'явилися в Instagram-акаунті бренду.

Фото: Instagram @marcjacobs

"Краса, спокій, терпіння і доброта Ліли зробили цей проект ще більш особливим, ніж я міг собі уявити. З кожним кадром вона легко і граціозно перевтілювалася в потрібного нам персонажа. Я вдячний @katemossagency і @jeffersonhack за наданий нам привілей працювати з вашою красивою донькою", – не поскупився на похвали і подяки батькам Ліли Марк Джейкобс.

Реклама
Фото: Instagram @marcjacobs

Команду для зйомок зібрали справді британську. Відео знімав fashion-фотограф з Шеффілда, Девід Сімс. Стилістом стала Кеті Гранд (головний редактор журналу Love та запрошений редактор W Magazine), за недбалу зачіску відповідав Гвідо Палау, макіяж довірили Даян Кендал.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.