КУПИТИ КВИТКИ

Б'юті-бренд Пет Макграт отримав 60 мільйонів доларів інвестицій

Бренд Pat McGrath Labs отримає 60 мільйонів доларів інвестицій. Капіталізація компанії, заснованої візажистом Пет Макграт, тепер складе $ 88 мільйонів.

Кампейн Pat McGrath Labs

Пет Макграт часто називають найвпливовішим візажистом світу. У жовтні 2015 вона заснувала власну марку косметики Pat McGrath Labs, під якою випускала б'юті-засоби обмеженим тиражем. 2017-го Пет стала запрошеним редактором британського Vogue, отримала престижну нагороду CFDA – Ради модних директорів Америки і запустила лінію одягу. Рік тому з'явилася постійна колекція макіяжу; вона продовжує активно розвивати власний бренд. У Instagram @patmcgrathreal – 1,4 млн. підписників.

Реклама.
@patmcgrathreal Photo: StevenMeisel for @vogueitalia’s

Бренд, що заснувала візажистка, отримав $ 60 мільйонів від свого нового інвестора, французької акціонерної компанії Eurazeo Brands. Вона вже не раз інвестувала у відомі компанії: Farfetch, Moncler і Vestiaire Collective. Завдяки новому інвестору загальний бюджет Pat McGrath Labs зросте до 88 мільйонів доларів через три роки з моменту створення бренду.

Колекція золотих блискіток для професійних візажистів Pat McGrath Labs

Умови угоди не розголошують, але відомо, що компанія отримає 5-8% акцій Pat McGrath Labs, які оцінюються в більш ніж $ 1 мільйон.

Макіяж Пет Макграт для обкладинки журналу ID

На цей момент, продукція Pat McGrath Labs доступна через власну онлайн-платформу бренду, а також в 54 філіях американської мережі парфюмерно-косметичних магазинів Sephora.

За словами генерального директора компанії, Вірджіні Моргона, вони вирішили інвестувати в бренд через саму Макграт – за її талант і новаторський підхід до індустрії краси.

Більше краси – в Instagram @vogueua_beauty

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.