До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Просто з Іспанії: що потрібно знати про преміум-косметику SEPAI

Іспанський бренд преміум-космецевтики SEPAI вже встиг полюбитися українським дівчатам. Одна з найвідоміших б'юті-інфлюенсерів, засновниця мережі салонів CLIPSE і проекту CLIPSE BEAUTY BOX Алла Барановська знялася у фотосесії для SEPAI, а після знайомства з бестселлерами марки обрала бренд одним з головних партнерів зимового CLIPSE BEAUTY BOX. В Україні засоби SEPAI будуть представлені у мережі салонів CLIPSE.

Photo: Михайло Федорак

SEPAI з'явився у 2008 році. Бренд створила Паула Гугліото, яка в пошуках належного догляду за шкірою вирішила застосувати отримані від батьків-учених знання і створити власний бренд. Кожна буква назви бренду означає цінність: S – save (безпека); Е – effective (ефективний); P – practical (практичний); A – advanced (прогресивний); I – individual (персоналізований).

Реклама
Photo: Михайло Федорак

Позаяк шкіра є відображенням навіть мінімального стресу і приймає на себе удар у вигляді пилу, сонячних променів і мінливих погодних умов, засоби з лінійок професійного й домашнього догляду SEPAI спрямовані на відновлення мікробіому й регенерацію шкіри на клітинному рівні.

Photo: Михайло Федорак

Склад засобів містить універсальні інгредієнти, пребіотики та постбіотики. А слідування SEPAI комплексному підходу догляду за шкірою, який доповнюється турботою про ментальне і фізичне здоров'я, допомагає мінімізувати стрес і вберегти шкіру від зворотних реакцій. З SEPAI можна красива старішати, адже бренд дотримується філософії smart-aging.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.