До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Три beauty-запуски, які ми проґавили, але про які неодмінно варто знати

Ми вже не стежимо за сезонними колекціями макіяжу, beauty-запусками та новими засобами. Нам звичніше надсилати заощаджене для ЗСУ. Проте життя триває, гучні запуски відбуваються постійно. Днями в пресу просочилася інформація, що Демна Гвасалія випускає парфуми для бренду Balenciaga. Поки деталей немає, ми вибрали три головні запуски, які ви могли проґавити, але про які варто знати.

Dries Van Noten Beauty

Головний інтелектуал та перфекціоніст світу моди Дріс Ван Нотен створив власну beauty-лінійку. Старт продажів відбувся ще в березні, але нам було точно не до косметики в перші дні війни. З особливою пристрастю Дріс підходив не лише до наповнення, а й до форми косметики: кольори, візерунки, оздоблення. Навіть чохли для помад – це омаж спадщині Дому.

Реклама
Кейси-мішечки для помади, Dries Van Noten Beauty

Подібний прискіпливий та безкомпромісний luxury-підхід ми вже бачили – у косметичній лінії Hermes.

Помади Dries Van Noten Beauty виходять з чотирма типами покриттів: матовий, атласний, прозорий, а також бальзам. Всього – 25 відтінків. Цікаво, що відповідно до стандартів sustainability футляри є багаторазовими, а рефіл (власне, гільза, що містить вибрану помаду) – змінним. Продаються окремо: 35 та 34 євро відповідно.

Помади, Dries Van Noten Beauty

Тема раціонального споживання властива всій колекції: паковання відповідає ідеї екологічності та легко розкладається. Також доступні кілька аксесуарів, включно з косметичкою, гребінцем і люстерком. Але інвестувати хочеться в пензлик. Просто подивіться.

Пензлик для губ, Dries Van Noten Beauty

У колекції також вийшли парфуми. Флакони можна використовувати повторно, купуючи рефіли. Вони мають лійку й маленький ключ, що дає змогу відкривати й закривати флакони. Такий новаторський підхід вражає: аналогів на ринку немає.

Neon Garden. Mint & Iris, Dries Van Noten
Змінний блок з ключем та лійкою, Dries Van Noten Beauty
Cosmoss

Британська супермодель минулого четверга запустила вебсторінку, яка продає її власну косметику й оздоровчу лінію під назвою Cosmoss.

Колекція містить зволожувальний і мийний засоби, парфумовану воду Sacred Mist і насичену олію-антиоксидант під назвою Golden Nectar – все, щоб відтворити щоденні б’юті-ритуали, які Кейт виробила впродовж багатьох років. У лінійці також представлено два типи чаю для поліпшення настрою: енергійний на світанку та заспокійливий увечері. Важливим складником ідеології бренду є зосередженість на ритуалах – від розпилення спреїв до заварювання чаю, – які вона виробила сама, на власному досвіді.

Нагадаємо, це не перший досвід Кейт у сфері монетизації власного бренду: раніше вона розроблювала лінію одягу в колаборації з Topshop. У 2016 році заснувала агенцію Kate Moss Agency. Інтерв’ю з Кейт Мосс про створення власного welnessбренду можна прочитати за посиланням.

Supreme Х Pat McGrath Labs

Pat McGrath Labs знову співпрацює зі Supreme, цього разу колаборація передбачає випуск засобів для манікюру. Колекція постачається в червоній коробці з лого Supreme.

Після дуже жвавої співпраці Supreme з легендарною візажисткою Пет Макграт у 2020 році, коли нью-йоркський модний бренд випустив червону помаду, асортимент було продано за вісім секунд. Щоб підтримати запуск, Пет Макграт розміщує в екаунті власного бренду сміливі роботи нейл-дизайнерів з усього світу.

Сфера манікюру – нова для обох брендів. Стійкий глянсовий лак для нігтів продається у вигляді комплекту з трьох пляшечок по 0,5 унцій червоного, чорного та білого кольору, а також наклейок на нігті з логотипом. Чекаємо новин про солдаут.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.