Каваї: несподіваний б'юті-тренд
Косметика, створена під впливом аніме і коміксів манга – важливий тренд весни і літа.
Термін "аніме", яким позначають комп'ютерну графіку і малюнки, зроблені від руки, виник в 1960-і, коли художник Осаму Тедзука почав створювати комікси та мультсеріали, надихаючись роботами Волта Діснея. Правда, на відміну від Діснея, Тедзука адресуваю свою творчість не дітям, а підліткам і дорослим. Точно так само сьогодні європейські модні будинки звертаються до зрілої аудиторії, використовуючи "дитячі" коди: яскраві відтінки кольорового драже, незвичайні текстури, ласі аромати і забавний зовнішній вигляд засобів – від парфуму з роликовим аплікатором до б'юті-блендера у вигляді тістечка макарун.
Це ще не все. Bottega Veneta і Louis Vuitton виводять на подіуми моделей з рожевим волоссям, як у героїнь аніме; зіркою показу Comme des Garçons стало пальто в підлогу з зображенням принцеси з коміксів манга, а перед створенням зачісок для шоу Prada, візажист Гвідо Палау переглядав гігабайти аніме-серіалів.
На подіумах зараз не тільки символи нової хвилі фемінізму і важливі соціальні меседжі, а й атрибути ескапізму. Адже макіяж в цукеркових тонах і "дитячий" вигляд б'юті-засобів допомагають втекти від проблем і дарують чисту радість.
Instagram: @vogueua_beauty