До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Все включено: інклюзивні б'юті-образи на шоу Dolce&Gabbana

Італійський дует Доменіко Дольче і Стефано Габбана – великі скандалісти і любителі привернути увагу до бренду. Спосіб, який вони обрали цього разу, – безпрограшний: на подіум вийшли моделі різного віку, різної статури, різних кольорів шкіри.

Моніка Беллуччі на шоу Dolce&Gabbana весна-літо 2019

Гелена Крістенсен, Карла Бруні, Мей Маск, Ешлі Грехем, Емілі Ратажковскі – всі абсолютно різні і дуже красиві – прикрасили подіум Dolce&Gabbana. Бренд, який відстоює сімейні цінності, схоже, готовий задекларувати: краса не має ні віку, ні канонів, ні рамок.

Реклама
Dolce&Gabbana весна-літо 2019

У цьому, звичайно, є тонкий розрахунок: розширити лояльну аудиторію бренду завдяки дівчатам різних відтінків шкіри, різної комплекції і різних поглядів на красу не завадило ще нікому. Першою, хто скоїв по-справжньому гучну революцію в світі б'юті, стала Ріанна, коли випустила лінію тональних засобів, призначену для всіх відтінків шкіри. Коли стало ясно, що запуск став фінансово успішним (безпрецедентно успішним), прикладу Fenty Beauty послідували, зокрема, і бренди одягу.

Мей Маск на шоу Dolce&Gabbana весна-літо 2019

Візажистом показу стала Пет Макграт, яка придумала одразу кілька різних образів для героїнь шоу. Традиційні для Dolce&Gabbana кокетливі стрілки в поєднанні з червоними губами; вибілені брови; no makeup look; класичний макіяж. За зачіски відповідав Гвідо Палау. Розглянути яскраві та ефектні виходи в деталях можна в галереї.

<b>дольче габбана весна 18 бьюти</b>

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.