До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Всі такі різні: манекени з веснянками та вітиліго

Поки індустрія моди продовжує роботу над тим, що заведено називати англійським 'diversity', – а саме, щоби на подіумах й у глянці з'являлися люди всіх відтінків шкіри, типів фігури, віку, ваги та інших особливостей, британський бренд одягу Missguided створив армію нових манекенів. Чим вони відрізняються від звичайних? – приблизно всім. На відміну від традиційних манекенів, "що зведені до спільного знаменника", в них різні відтінки шкіри, а також веснянки, вітиліго, розтяжки. Один з манекенів "носить" хіджаб.

Таким чином Missguided надихає покупців любити себе, приймати свої недоліки, й чхати на ідеал ('f*ck being perfect', – дослівно йдеться в заяві Missguided порталу BuzzFeed).

Реклама

Уже не вперше Missguided демонструє позицію Body Positive. В одній з останніх кампаній бренду під назвою #MakeYourMark брали участь моделі з розтяжками й целюлітом. У рекламній кампанії зайняті не тільки професійні моделі, але й соціальні активісти, блогери та яскраві особистості. У минулому році компанія відмовилася від використання відретушованих фото на своєму веб-сайті й у рекламних кампаніях. Втім, манекенів plus size в магазинах Missguided поки немає.

"Як бренд ми відчуваємо серйозну соціальну відповідальність за те, щоби підтримувати молодих жінок і вселяти їм впевненість у собі, – говорить Саманта Хеллігсо, креативний менеджер марки. Демонструючи справжні, невідретушовані зображення, ми хочемо показати: бути собою – абсолютно нормально".

За матеріалами TeenVogue

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.