До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Серіал Гвінет Пелтроу, колаборація Розі Гантінгтон-Вайтлі, нова зачіска Крістен Стюарт: б'юті-новини

На Netflix покажуть документальний мінісеріал про б'юті-імперію Гвінет Пелтроу; Розі Гантінгтон-Вайтлі стає амбасадором бренду Hourglass; Крістен Стюарт змінила зачіску: найцікавіші б'юті-новини тижня.

Розі Гантінгтон-Вайтлі стала першим офіційним амбасадором Hourglass Cosmetics – бренду, відомого своєю cruelty-free позицією. Це не перша колаборація Hourglass і знаменитої моделі: торік Розі допомогла промоутувати тональну основу Vanish Seamless Liquid Foundation with Rose Inc. Цього року знаменитість представляє консилер Vanish Airbrush з легкою формулою і здатністю зливатися зі шкірою. У його складі – антиоксиданти, включно з екстрактом листя розмарину, камеліями і квітами ромашки. Розі також представляє помади Confession Ultra Slim, які поповнять 8-ма новими відтінками. На промо Розі позує з кремовим теракотовим відтінком You Make Me.

Реклама

24 січня на Netflix стартує документальний мінісеріал The Goop Lab. У шести серіях вмістилася історія одіозної б'юті-імперії Пелтроу, яка прославилася своїми неоднозначними порадами. У серіалі розповідають про велнес-методики, які рекомендує акторка і бізнес-леді. Нагадаємо, щотижневе видання Goop вона заснувала 2008 року; сьогодні бренд оцінюють у 250 мільйонів доларів. Трейлер серіалу зібрав пів мільйона переглядів на Youtube.

Крістен Стюарт змінила колір волосся: тепер її пасма стали світлішими на тлі глибоких темних коренів. У новому образі акторка з'явилася на прем'єрі фільму "Під водою". Автори перевтілення – колорист Ембер Мейнард Болт і стиліст зачісок Адір Аберджел.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.