Головні б'юті-події осені
Одна гучна колаборація, три нових фантастичних аромати, випуск книги легендарного візажиста Вел Гарланд, Beauty Roller для масажу обличчя від Мадонни і нові тілесні відтінки рідкої помади Ріанни – Stunna Lip Paint. Vogue.ua розповідає про найважливіші б'юті-події осені.
Британський бренд Jo Malone, відомий своїми унісекс-композиціями, цього разу влаштував колаборацію з лондонським ательє Huntsman і випустив лінію чоловічих парфумів. До колекції увійшли чотири нових аромати: Whiskey & Cedarwood з нотками віскі і кедра, Amber & Patchuli з запахом амбри і пачулі, Birch & Black Pepper з нотами берези і чорного перцю, Assam & Grapefruit з традиційною для бренду нотою чорного чаю і акордами грейпфрута.
Б'юті-бренд Ріанни Fenty Beauty випустив нові відтінки губної помади з лінії Stunna Lip Paint. Тілесна гама представлена в трьох відтінках і відмінно підійде під будь-який колір шкіри: персиковий Unbutton, коричневий з фіолетовим Uncuffed і шоколадний Unveil. Рідкі матові помади мають кремову текстуру та інтенсивний пігмент. Бренд стверджує, що засіб тримається на губах близько 12 години і підходить для холодної пори року. Саме час це перевірити.
Джон Гальяно представив новий аромат для Будинку Maison Margiela, названий Munity, що в перекладі з англійської означає "бунт". Бунтівний характер дебютної композиції відображають музи і обличчя рекламної кампанії бренду: Віллоу Сміт, Принцес Нокіа, Ханне-Габі Оділб, Саша Лейн, Тедді Квінліван і Моллі Бейр. Основою аромату стала тубероза, вона відкривається по новому на контрасті з жорсткими нотами тваринної шкіри. Доповнюють ансамбль ноти шафрану, уда, ванілі, апельсинового кольору і цитрусових. Аромат вдався витонченим, харизматичним, легким і вільним.
"У Mutiny я хотів, щоб тубероза розкрилася по-сучасному. У мене пішло шість років і близько тисячі спроб, щоб досягти такого результату. Я зламав її. Я зберіг її структуру і відкинув все зайве. Те ж саме, що і Джон Гальяно робить для Maison Margiela", – розповідає парфумер Домінік Ропіон.
Представили книгу про макіяж знаменитого візажиста і глобального директора по макіяжу L'Oréal Paris, Вел Гарланд. У ній Гарланд ділиться своїми улюбленими роботами, джерелами натхнення, історіями з життя, раніше не опублікованими фото і особистими знімки часів до Instagram. Вел працює в б'юті-індустрії вже більше 30 років, за її плечима десятки показів для Vivienne Westwood – як правило, найбільш вибухові образи для панк-бренду створювала саме вона. Ефектні вилиці для альбому Леді Гаги Born This Way, "ефект зацілованих губ", gym skin та інші відомі тренди – її рук справа.
З моменту запуску skincare-бренду MDNA Skin сталося кілька гучних запусків. Після сенсаційного запуску магнітної маски в парі зі спеціальним джойстиком для циркуляційного масажу і зняття маски, Мадонна не думає зупинятися. На цей раз бренд запускає масажер для обличчя від назвою Beauty Roller – перший у своєму роді пристрій, що генерує інфрачервоне випромінювання, корисне для корекції вікових змін, а також підтягує проблемні зони і моделює контур обличчя.
Очікування було довгим, але воно того варте. Через 3 роки, американський парфумерний бренд Le Labo повернувся на модну арену повністю озброєний. Новий аромат під назвою Tonka 25 може затьмарити свого попередника the Noir 29. У новій парфумерній композиції присутні ноти вологої деревини, бобів тонка і ванілі, які команда розробляла протягом кількох років. Аромат вийшов насичений, глибокий і складний – ідеальний варіант для осіннього сезону.
Кара Делевінь стала обличчям нового аромату Her, випущеного маркою Burberry. Жіночна і фруктово-квіткова композиція розкривається нотами ягід, жасмину, берези, мускусу і амбри. Розробляючи дизайн флакона, креативний директор Burberry, Ріккардо Тіші, звернувся до архівів компанії і відтворив наближену копію прямокутного флакона чоловічого аромату, який випускали 1981 року.
Рекламну кампанію знімали в Лондоні не просто так – справа в тому, що столиця Великобританії не тільки рідне місто всесвітньо відомого модного будинку, але і Делевінь. У рекламному ролику топ-модель позує фотографу Юргену Теллеру і співає про свою любов до Лондону. Аромат вже доступний на сайті бренду.