До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Головні б'юті-події осені

Одна гучна колаборація, три нових фантастичних аромати, випуск книги легендарного візажиста Вел Гарланд, Beauty Roller для масажу обличчя від Мадонни і нові тілесні відтінки рідкої помади Ріанни Stunna Lip Paint. Vogue.ua розповідає про найважливіші б'юті-події осені.

Колаборація Jo Malone і Huntsman

Британський бренд Jo Malone, відомий своїми унісекс-композиціями, цього разу влаштував колаборацію з лондонським ательє Huntsman і випустив лінію чоловічих парфумів. До колекції увійшли чотири нових аромати: Whiskey & Cedarwood з нотками віскі і кедра, Amber & Patchuli з запахом амбри і пачулі, Birch & Black Pepper з нотами берези і чорного перцю, Assam & Grapefruit з традиційною для бренду нотою чорного чаю і акордами грейпфрута.

Реклама
Jo Malone
Нові відтінки Fenty Beauty Stunna Lip Paint

Б'юті-бренд Ріанни Fenty Beauty випустив нові відтінки губної помади з лінії Stunna Lip Paint. Тілесна гама представлена в трьох відтінках і відмінно підійде під будь-який колір шкіри: персиковий Unbutton, коричневий з фіолетовим Uncuffed і шоколадний Unveil. Рідкі матові помади мають кремову текстуру та інтенсивний пігмент. Бренд стверджує, що засіб тримається на губах близько 12 години і підходить для холодної пори року. Саме час це перевірити.

Нові відтінки Fenty Beauty Stunna Lip Paint
Новий аромат Maison Margiela

Джон Гальяно представив новий аромат для Будинку Maison Margiela, названий Munity, що в перекладі з англійської означає "бунт". Бунтівний характер дебютної композиції відображають музи і обличчя рекламної кампанії бренду: Віллоу Сміт, Принцес Нокіа, Ханне-Габі Оділб, Саша Лейн, Тедді Квінліван і Моллі Бейр. Основою аромату стала тубероза, вона відкривається по новому на контрасті з жорсткими нотами тваринної шкіри. Доповнюють ансамбль ноти шафрану, уда, ванілі, апельсинового кольору і цитрусових. Аромат вдався витонченим, харизматичним, легким і вільним.

"У Mutiny я хотів, щоб тубероза розкрилася по-сучасному. У мене пішло шість років і близько тисячі спроб, щоб досягти такого результату. Я зламав її. Я зберіг її структуру і відкинув все зайве. Те ж саме, що і Джон Гальяно робить для Maison Margiela", – розповідає парфумер Домінік Ропіон.

Munity
Дебютна книга візажиста Вел Гарланд

Представили книгу про макіяж знаменитого візажиста і глобального директора по макіяжу L'Oréal Paris, Вел Гарланд. У ній Гарланд ділиться своїми улюбленими роботами, джерелами натхнення, історіями з життя, раніше не опублікованими фото і особистими знімки часів до Instagram. Вел працює в б'юті-індустрії вже більше 30 років, за її плечима десятки показів для Vivienne Westwood – як правило, найбільш вибухові образи для панк-бренду створювала саме вона. Ефектні вилиці для альбому Леді Гаги Born This Way, "ефект зацілованих губ", gym skin та інші відомі тренди – її рук справа.

Перша книга Вел Гарланд "Validated "
Мадонна випустила Beauty Roller

З моменту запуску skincare-бренду MDNA Skin сталося кілька гучних запусків. Після сенсаційного запуску магнітної маски в парі зі спеціальним джойстиком для циркуляційного масажу і зняття маски, Мадонна не думає зупинятися. На цей раз бренд запускає масажер для обличчя від назвою Beauty Roller – перший у своєму роді пристрій, що генерує інфрачервоне випромінювання, корисне для корекції вікових змін, а також підтягує проблемні зони і моделює контур обличчя.

Beauty Rolle
Le Labo випустили перший аромат за 3 роки

Очікування було довгим, але воно того варте. Через 3 роки, американський парфумерний бренд Le Labo повернувся на модну арену повністю озброєний. Новий аромат під назвою Tonka 25 може затьмарити свого попередника the Noir 29. У новій парфумерній композиції присутні ноти вологої деревини, бобів тонка і ванілі, які команда розробляла протягом кількох років. Аромат вийшов насичений, глибокий і складний – ідеальний варіант для осіннього сезону.

Tonka 25
Кара Делевінь стала обличчям рекламної кампанії нового аромату Burberry

Кара Делевінь стала обличчям нового аромату Her, випущеного маркою Burberry. Жіночна і фруктово-квіткова композиція розкривається нотами ягід, жасмину, берези, мускусу і амбри. Розробляючи дизайн флакона, креативний директор Burberry, Ріккардо Тіші, звернувся до архівів компанії і відтворив наближену копію прямокутного флакона чоловічого аромату, який випускали 1981 року.

Рекламну кампанію знімали в Лондоні не просто так – справа в тому, що столиця Великобританії не тільки рідне місто всесвітньо відомого модного будинку, але і Делевінь. У рекламному ролику топ-модель позує фотографу Юргену Теллеру і співає про свою любов до Лондону. Аромат вже доступний на сайті бренду.

Кара Делевінь

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.