Нідерландський бренд Gisou, який цього року святкує 10-річчя, залучив до співпраці одну з найвідоміших ікон стилю сучасності — Розі Гантінгтон-Вайтлі. Британська супермодель та акторка стала обличчям кампанії бренду, присвяченої запуску першого стайлінгового продукту Honey Milk 5-в-1 Styling Cream.
"Прийняти Розі до нашого вулика — неймовірна честь. Вона втілює сучасний стиль і впевненість у собі, а її любов до краси та віра в силу волосся як засобу самовираження ідеально резонують із філософією Gisou", — коментує співзасновниця бренду Негін Мірсалехі.
Заснований у 2015 році, бренд Gisou відомий своєю унікальною концепцією: кожен продукт базується на користі меду та багатій бджолярській спадщині родини Мірсалех, яка налічує шість поколінь. Сьогодні в асортименті: шампуні, кондиціонери, маски та сироватки для волосся, а також олії для тіла й губ. Honey Milk 5-в-1 Styling Cream — останнє доповнення колекції, створене, щоб поєднувати догляд, захист і бездоганний стайлінг в одному флаконі.