Не можете дозволити собі купувати одяг відповідно до тенденції сталого розвитку? Ви не єдині. Ми вже всі усвідомлюємо, що наші звички витрачати гроші безпосередньо впливають на клімат. Новий звіт Untold Insights демонструє, що 96% представників покоління зумерів віддають перевагу доступності через кризу вартості життя.
Попри те що Gen Z часто вважають поколінням, яке найбільше піклується про клімат, схоже, що поточна криза не дозволяє їм жити відповідно до власних очікувань щодо сталого розвитку. Згідно з новим дослідженням, проведеним компанією Untold Insights, більшість представників покоління зумерів і міленіалів тепер не можуть робити екологічніші покупки.
Компанія Untold Insights опитала приблизно 1000 людей віком від 16 до 40 років, які мешкають у Великій Британії. Згідно з даними WWD, 96 % тих, хто відповів, повідомили, що вони не можуть ухвалити рішення про екологічну покупку через високу вартість життя. Щобільше, 53 % респондентів заявили, що нададуть перевагу покупці доступних товарів, а не екологічних альтернатив, оскільки ціна останніх часто виходить за межі їхнього бюджету. Ці два покоління кажуть, що їх підводять стійкі бренди, які не пропонують клієнтам демократичніші ціни.
Дослідження Untold Insights було проведено на замовлення екоспільноти TikTok Earthtopia. Розмовляючи з WWD про свої висновки, голова групи Роб Грінфілд підтвердив, що "зазвичай вищі початкові витрати" на стійкі альтернативи можуть "утруднити купівлю багатьом молодим людям, які намагаються жити екологічно та в межах своїх можливостей".
Ідея покоління зумерів про те, як жити екологічно, не втілюється в реальність через поточну кризу. Молодь просто не може дозволити собі жити заради того майбутнього, якого вона хоче. "Тому, як зазначено в цьому звіті, життєво важливо, щоб уряди доклали більше зусиль для вирівнювання умов гри, накладаючи податки на ті компанії, які виробляють низькоякісні, синтетичні та енергомісткі продукти, у такий спосіб стимулюючи їх виробляти більш доступні, стійкі альтернативи", — додав Роб Грінфілд.