10 серпня 25 років виповнюється Кайлі Дженнер — представниці родини Кардаш’ян-Дженнер. У 2019 році вона стала наймолодшою дівчиною з мільярдним статком, а у 2020 році її назвали найвисокооплачуванішою зіркою у світі. Крім того, Кайлі Дженнер стала першою жінкою в Instagram, яка змогла набрати 300 мільйонів підписників. Нині за життям зірки стежать 365 мільйонів. Підприємлива молодша сестра Кім Кардаш’ян змогла ефективно монетизувати свою телевізійну й діджитал-популярність та збудувати імперію краси. Розбираємося, на чому заробляє крихітка Кайлі.
Переломним моментом для Кайлі Дженнер, наймолодшої з усієї телевізійної родини, став 2014 рік. У 17 років дівчина збільшила губи й стикнулася з осудом фанатів. За її словами, вона використала спеціальну присоску для губ і набір косметики. Ця заява навіть розпочала челендж, у межах якого шанувальники намагалися повторити її методику, причому не завжди вдало. Дженнер не розгубилася й змогла отримати вигоду із цієї ситуації: запустила набір для губ, що складався з помади й контура.
Випуск набору мав ефект вибухлої бомби. Перший дроп, у кількості 15 000 штук, миттєво продали. Уже через рік Kylie Lip був доступний у шести відтінках, а фабрика Spatz Laboratories, що стала виробничим майданчиком молодого бренду, отримала замовлення на 500 000 наборів. Згодом Дженнер перейменувала бренд на Kylie Cosmetics і розширила лінійку продукції. Наприкінці 2017 року стало відомо, що всього за півтора року функціонування виторг Kylie Cosmetics становив 420 мільйонів доларів. А 2018 року Forbes оцінив компанію Кайлі Дженнер уже у 800 мільйонів доларів.
У 2019 році Кайлі Дженнер продала 51% акцій бренду корпорації Coty, а її дохід за 2019 рік оцінюють у 590 мільйонів доларів.
Звісно, основним джерелом доходу в Дженнер-молодшої є Kylie Cosmetics, але заповзятлива дівчина активно рекламує й інші марки у своєму Instagram. Кажуть, що вартість одного поста в неї коштує більше мільйона доларів. Також Кайлі Дженнер у різний час співпрацювала з компаніями Puma, PacSun, Calvin Klein, Max Factor, Lacoste та іншими брендами.
Участь у телевізійному шоу Keeping Up with the Kardashians сьогодні не ключовий заробіток Кайлі, але саме завдяки йому маленька дівчинка стала знаменитою, адже 2007 року, коли шоу тільки стартувало, їй було всього 10 років. І вже вийшло 16 сезонів. Також Кайлі Дженнер поділилася із шанувальниками, що насправді зростати під прицілом кінокамер — це постійний стрес, а тепер їй щодуху доводиться боротися з тривогою й відчуттям, що вона "під лупою".
Кайлі вирішила не зупинятися на досягнутому і в 2019 році запустила бренд косметики Kylie Skin. Кайлі запевняє своїх підписників, що косметика Kylie Skin гіпоалергенна та веганська – жоден продукт не тестували на тваринах. У засобах догляду відсутні такі шкідливі речовини як сульфати, парабени і глютен. А ще, за словами Кайлі, через свої компоненти вони підходять для всіх типів шкіри. В асортимент лінійки бренду входять засоби для догляду за тілом та обличчям: креми для різних типів шкіри, сироватки з вітаміном С, пінка для вмивання, скраби, лосьйони, олія для губ та багато іншого.
В 2021 році компанія Coty оголоcила про розширення імперії краси за допомогою Kylie Baby, нового бренду Кайлі Дженнер. Усі продукти Kylie Baby складаються з безпечних і ніжних дитячих формул із ретельно відібраними натуральними інгредієнтами та рослинними компонентами, призначеними для додаткового догляду за чутливою шкірою та ніжним волоссям. Усі компоненти є веганськими, та гіпоалергенними, протестованими педіатрами та дерматологами. Лінійка Kylie Baby включає чотири засоби для догляду за шкірою та волоссям, три аксесуари та подарунковий набір.