18 листопада 60 років виповнюється американському дизайнерові Ріку Оуенсу, для якого ніколи не існувало рамок і сили громадської думки. Його стиль називають чорним і готичним, а він визначає його як мінімалістський, але любов до чорного не заперечує. Особливе обожнювання у шанувальників Оуенса викликають шоу бренду, в яких дизайнер не боїться провокувати і дивувати. На честь дня народження Ріка Vogue.ua згадує найвідоміші його покази різних років.
Бренд Rick Owens був створений 1994 року, але його перше шоу в межах Тижня моди в Нью-Йорку відбулося лише 2002 року. Дебютний показ Оуенс планував провести на півроку раніше, але цьому перешкодила трагедія 11 вересня 2001 року, коли терористи підірвали вежі-близнюки. До цього моменту Оуенс вже був відомим дизайнером – його одяг стабільно продавали по всьому світу, а також він встиг з'явитися на сторінках Vogue Paris. Перше шоу чітко означило естетику бренду і майстерність Оуенса вибудовувати складні монохромні образи і грати з багатошаровістю. До речі, балаклави носити він пропонував ще 16 років тому.
Для чоловічого шоу сезону осінь-зима 2006/2007 Рік Оуенс вибрав 30 улюблених предметів одягу і меблів, які також створює його бренд. Минуло воно в межах виставки Pitti Uomo, і воно більше нагадувало масштабну інсталяцію, а центром її тяжіння стала скульптура самого Оуенса.
Дизайнер замовив її у майстрів Музею воскових фігур Мадам Тюссо і на його ж прохання зобразили Оуенса оголеним в момент, коли він мочиться на підлогу. Сам Оуенс тоді з гумором прокоментував: "Вважайте, що це мій момент Доріана Грея. Тільки тоді люди вішали над каміном свої портрети, а я зробив скульптуру". Після Pitti Uomo вона стала окрасою паризького бутіка Rick Owens.
Шоу Rick Owens весна-літо 2014 шанувальники марки досі називають одним зі своїх улюблених. Тоді замість професійних моделей Оуенс запросив взяти участь в показі танцюристів вашингтонського колективу Divas. Їх відмінна риса – великі, у порівнянні зі звичними в модельному світі, розміри, а стандартне дефіле вони замінили динамічним і навіть агресивним танцем. "Я просто захотів відпочити від худих моделей", – безапеляційно заявив Рік Оуенс, знову випередивши модну індустрію.
Це шоу можна сміливо назвати одним з найскандальніших в історії Rick Owens. Дизайнер просто показав на ньому геніталії манекенників. Його колекція була натхненна військово-морською формою, а в нижній частині образів, в тому самому місці, були зроблені круглі отвори, що нагадують ілюмінатори на кораблях. "Хто сказав, що це огидно, хто вирішив, якого розміру повинні бути чоловічі геніталії і чому? Це історія про звільнення від нав'язаних кимось правил", – розповідав Оуенс в інтерв'ю українському Vogue кілька років тому.
На показі колекції Rick Owens весна-літо 2016 одні моделі несли інших. На перший погляд це звучить нереально, але Оуенс дійсно так зробив і дівчата не просто несли інших дівчат на руках, а кожного разу це були нові нестандартні пози. Для реалізації своєї ідеї Оуенс запросив професійних спортсменок і танцівниць, які знають, що таке підтримки, і у них вистачає сил, щоб пронести на собі кілька десятків кілограмів. Свою ідею дизайнер пояснив дуже просто: "Як заняття сексом дають нове життя, так і ці пози допоможуть по-новому поглянути на одяг".