У Києві відкрився простір краси, створений за оригінальною концепцією, – Brocard Beauty Garden
Порівняно з мініатюрними, схожими на шкатулки з прикрасами beauty-бутиками, Brocard Beauty Garden — справжній гігант. Його площа, найбільша в Україні серед просторів краси, перевищує 1700 м² — приблизно чверть знаменитого саду емоцій у французькому Етрета з його нескінченними парками, скульптурами та ландшафтами.
"Сьогодні у світі з’являються цікаві формати косметичних магазинів. Одні нагадують справжні "б’юті-диснейленди" зі спа й велнес-зонами, інші роблять ставку на тактильність і камерність — як у паризьких крамничках, — розповідає PR-директорка бʼютіритейлера Brocard Катерина Гуленок. — Але всі мають спільний знаменник: клієнт прагне більшого, ніж просто купівля товару. Він шукає виняткову атмосферу й новий досвід".
Простір Brocard Beauty Garden, що відкрився в Києві наприкінці літа, цілком відповідає сучасним тенденціям. У дизайні — флористичні інсталяції, світлові акценти й природна палітра, що заряджає енергією: небесно-блакитні, лазурові, мов море, та смарагдові, як мох. Серед атракціонів краси легко загубитися на цілий день: апаратна діагностика шкіри обличчя та стану волосся, персоналізовані консультації з догляду й макіяжу допоможуть обрати найкраще з десятків тисяч засобів.
Продукти згруповано в тематичні галереї. Окрім класичних категорій — догляду за обличчям, тілом і волоссям, парфумерії та декоративної косметики — передбачено корнери з трендовими азійськими засобами: масками Dr. Jart+, улюбленими серед інстаграм-блогерів, і культовими BB-кремами Missha. Окремі зони відведено для дієтичних добавок (Phyto, Revive & Thrive, Swiss Energy), а також для аптечних і дерматокосметичних брендів — Vichy, La Roche-Posay, CeraVe, Darphin.
Окремо представлені дитячі засоби, від протисонцевих кремів до парфумів. Є навіть б’юті-продукти для тварин: чого вартий тільки парфумований серпанок для собак Fefe Dolce & Gabbana.
У Brocard Beauty Garden зібрано понад 400 найвідоміших світових марок – серед них Chanel, Tom Ford, Hermès, Gucci. Особливе місце посідає добірка нішевої парфумерії: понад сто брендів, зокрема Kilian Paris, Maison Margiela, Escentric Molecules та ексклюзивна лінійка артизанальних ароматів Dolce & Gabbana Velvet Collection. Є рідкісні знахідки: наприклад, колекція нейропарфумів Serotonin французького Дому Hormone Paris із нотами шоколаду, кави, карамелі й тютюну, що підносять настрій.
Ще 120 брендів, які донедавна були доступні лише онлайн, тепер представлені наживо. Серед них – нові для мережі Brocard марки: Redken, Kérastase та Kylie Cosmetics. Вибір декоративної косметики теж вражає: палітри розширені, відтінки виходять далеко за межі стандартних, – це дає простір і натхнення для сміливих б’юті-експериментів.
У Brocard Beauty Garden доступні електронні подарункові сертифікати eCard номіналом від 200 до 25 000 гривень для оплати будь-яких товарів (зокрема зі знижками) онлайн та офлайн у магазинах Києва, Дніпра та Львова.
Попри велетенську площу "саду" (1700 м²), навігація зручна й інтуїтивна. "Ми змінили логіку перебування в магазині, – каже Катерина Гуленок, – тут важливі емоції й відчуття неквапливості".
