Ніколь Кідман, Селена Гомес та Кім Кардашіян оголошують сенсаційні beauty новини літа 2025
Нові парфуми Селени Гомес
Beauty бренд Селени Гомес Rare Beauty запускає перший аромат — Rare Eau de Parfum.
Це багатошарова парфумерна композиція, створена у співпраці з відомим парфумером Жеромом Епіне. У ній поєднано теплі гурманські ноти з несподіваними акцентами: у верхніх акордах — карамель, фісташка та рожевий перець; у серці — какао-боби, ваніль, імбир; база балансує на нотах сандала, мускусу та бобів тонка. Аромат звертається до теплих дитячих спогадів – затишний, теплий, як домашні імбирні пряники. Цікаво, що творці обіцяють: він буде не солодким, а, скоріше, пікантним.
Окрема увага — дизайну флакона: він ергономічний і підхожий для подорожей: кришечка обертається і фіксується, щоб не допустити протікань в літаку. Але головне – в тому, що натискати розпилювач можна будь-якою частиною тіла. Це важливо для людей з обмеженою рухливістю, зі складнощами у моториці тощо. Над ергономічністю працювала команда з hand терапевтів та інженерів.
Одночасно з ароматом бренд запускає чотири "підложки" під аромат: це бальзами, які створюють більш глибокий шлейф та забезпечують довше звучання. Вони мають назву Layering Balms та виходять в чотирьох варіаціях: Amber Vanilla, Floral Peony Blossom, Fresh Bergamot, Woody Oak — їх можна наносити разом із парфумом, створюючи власну ароматичну формулу.
Ніколь Кідман стала обличчям Clé de Peau Beauté
Ніколь Кідман стала офіційною глобальною амбасадоркою Clé de Peau Beauté — преміального японсько-французького косметичного бренду, що належить Shiseido.
Кідман говорить, що для неї цей проєкт — не просто рекламна кампанія, а особистий досвід, який дозволив їй зафільмувати моменти разом з 14-річною донькою Фейт на зніманні.
"Ключ до сяйва — це ти", – проголошує рекламна кампанія. – "Сяйво посилюється з досвідом та часом".
Кім Кардашіян та Skims випустили перший beauty-продукт
Бренд Кім Кардашьян Skims, відомий своєю інноваційною білизною та shapewear-продукцією, зробив крок у напрямку б’юті-індустрії. Першою новинкою стала Seamless Sculpt Face Wrap — маска для обличчя, створена для підтримки щелепи та зони підборіддя під час сну. Вона виготовлена з фірмового компресійного матеріалу Skims і містить колагенові нитки. Маска має застібки на липучках та представлена у двох кольорах — Clay і Cocoa. Ціна — $48.
Мета продукту — надати обличчю чіткіших контурів, зменшити набряки та підтримати м’язовий тонус у зоні нижньої третини обличчя. Маску рекомендують носити щонайменше 20–30 хвилин або протягом усієї ночі. Візуально вона нагадує про сцену з фільму "Смерть їй личить", що вже викликало хвилю мемів у соцмережах.
Це перший beauty-запуск Skims після того, як Кім Кардашьян згорнула beauty бренд SKKN (він був заснований в 2022, після закриття попереднього KKW Beauty). Очікується, що в 2026 році вийде повноцінна лінійка доглядової косметики вже під брендом Skims. Маска, тим часом, стала першим кроком у новому напрямку — й одразу ж розпродалась у день запуску.