Що таке корейський манікюр: розповідають українські майстрині

Корейський манікюр неймовірно популярний у світі: він вирізняється сміливим дизайном, абстрактними та опуклими об'ємними конструкціями на нігтях, і вигляд кожного нігтя зазвичай не повторюється. Чотири українські майстрині, які працюють з наймоднішими техніками, розповідають про секрети корейського манікюру.

@chummy.nails

Оксана Завора, 25, навчалась у Києво-Могилянській академії на факультеті економічних наук, спеціалізація маркетинг. 6 років у професії. Розробляла нейл-дизайн для Diesel, співпрацювала з Розалією під час знімань кліпу Saoko, була героїнею публікацій на vogue.com.

, YourBestNails (@chummy.nails)

Моя любов до манікюру почалася ще в дитинстві. Я просила маму, сестру, друзів дозволити нафарбувати їм нігті. Але професійно займаюсь манікюром вже 6 років. Я завжди слідкую за трендами — і тому що щиро цікавлюся, і тому що тренди диктують побажання люди. Процес роботи з клієнтами мене захоплює, разом ми створюємо те, що вони носитимуть на собі, і те, що на них бачитимуть всі навколо. Я люблю робити те, що привертатиме увагу, провокуватиме інтерес роздивитись манікюр ближче і викликатиме запитання, як саме це було зроблено. Корейські манікюри — саме про це.

Я завжди повторюю: люблю манікюр за те, що кожні декілька тижнів можна приміряти на себе a slightly new personality.

, YourBestNails (@chummy.nails)

Я надихаюсь буквально всім, що бачу і відчуваю. Також надихаюсь своїми клієнтами, бо створюю манікюр для них. З кожною людиною, коли працюю, граю в гру в своїй голові: сканую вбрання, прикраси, кольори — будь-що, що каже про стиль, смаки та інтереси. Питаю про настрій, про те, що подобається в нейл-арті та приблизно що клієнт хотів би бачити на своїх руках. І маючи всі ці дані, віддаючись інтуїції і відчуттям, роблю манікюр ДЛЯ них. Звісно, тренди провокують мотивацію людей спробувати їх на собі. Нейл-індустрія розвивається з неймовірною швидкістю. Навіть я за 6 років вже спостерігала купу тенденцій, змін, нових матеріалів, технік тощо.

@culturamanicura


Діана Коваль, 25 років, за освітою — геодезистка та землевпорядниця. У професії майже 7 років. Вирізняється сміливими роботами, які неодноразово публікував vogue.ua.

, NAILMAMKA (@culturamanicura)


У корейському манікюрі мене захопили ідеальна неідеальність та обʼєми. Дуже кльово, коли можна передати задум не тільки кольорами, а й текстурами, рельєфами, обʼємами. Загалом створення такого манікюру забирає небагато часу, максимум — 3 години (це якщо дуже довгі нігті та складний дизайн).

, NAILMAMKA (@culturamanicura)

Із запитом про небанальний манікюр приходять дівчата з різними професіями — вихователька приватного садка, вчителька приватної школи, танцюристки, айтівиці, баристи, грумерки, лікарки ветеринарних клінік, майстрині з виготовлення прикрас, бровістки тощо.

, Taisiya (@its__nails)

Цієї весни дуже популярними будуть обʼємні квіти, які можна зробити за допомогою гель-жуйки чи пластиліну, або можна намалювати текстурними гель-пастами. Весна, хочеться ефектних квітів на нігтях.

, NAILMAMKA (@culturamanicura)


Якщо ви втомились від класичних дизайнів і хочете додати у своє життя експериментів та творчості, обирайте корейський манікюр. Адже коли можна робити об'єми, з'являться стільки задумів, що й не знаєш, як встигнути усі ці ідеї втілити в реальність. Не бійтесь об'ємів, дивних поєднань, текстур, дайте волю творчості, фантазії. Мої клієнти в захваті від корейських дизайнів — кажуть, що це крутий антистрес. Можна постійно чіпати, терти, роздивлятись опуклі бульки... Ті, хто раз спробували, тепер не можуть відмовитись.

, NAILMAMKA (@culturamanicura)


Якщо ж ви все ж переживаєте, що вам буде незручно, то почніть з чогось маленького — і не на всіх нігтях: до прикладу, на декількох нігтях зробіть бульки, походіть, подивіться, чи вам подобається.

@its__nails

Таїсія Пузіна, 33, вища економічна освіта ("за якою я не працювала ні дня, та і не планувала"). У професії 13 років

, Taisiya (@its__nails)

Мені завжди подобалось, що нейл-сфера тісно повʼязана з творчістю. Весь свій шлях я експериментувала з дизайнами і шукала натхнення у всьому, що мене оточує. Коли зʼявилися матеріали і техніки для об’ємних дизайнів, мене дуже захопило це гігантське поле для творчості і втілення ідей.

, Taisiya (@its__nails)

Корейський манікюр — це невеликий артобʼєкт на 10 пальчиках, де можна відобразити природу, текстури, будь-які ефекти. Все це приємне на дотик, тому такий стиль для мене — любов надовго.

, Taisiya (@its__nails)

Мої клієнти — завжди творчі особистості, для яких манікюр — не просто б'юті-послуга, а самовираження, емоційний контекст, можливість підняти собі настрій. Мистецтво, врешті-решт.

, Taisiya (@its__nails)

Не хочеться називати такі манікюри суто корейськими, бо у наших майстрів цей стиль трансформувався в щось індивідуальне і незвичне, дав поле для саморозвитку і відточення особистого стилю. Корейський підхід започаткував тенденцію неідеальності і такого собі наївного хаосу, він більш абстрактний і легкий. А ми більше експериментуємо, робимо щось тематичне, поєднуємо природні матеріали з полімерами.

, Taisiya (@its__nails)

Я рідко надихаюсь чужими роботами; мене цікавлять текстури і матеріали. А надихає — природа, люди, їхній стиль, предметний дизайн, обкладинки і ілюстрації.

Цієї весни я планую використовувати напівпрозорі вітражні кольори в поєднанні з квітами, камінням, мушлями, малюнками і перламутром: сонячно, яскраво і соковито.

@tomchukalina_

Аліна Томчук, 23 роки, з Маріуполя. Закінчила школу ("вирішила не гаяти час, доки визначаюсь, ким хочу стати, і займатись тим, що мене надихає"). У професії 6 років

, | | | | (@tomchukalina_)

У Києві я з 2022 року, пережила окупацію Маріуполя і виїхала, щойно зʼявилася можливість.

Корейські дизайни — це те, що зазвичай не роблять, те, що незручно, те, що ніхто не зрозуміє. Тому мені здалося, що це дуже круто — люди виходять за рамки і роблять те, що їм подобається.

Я таке підтримую, тож роблю все, що забажає клієнт. Зазвичай це доволі швидко, бо фішка корейського манікюру — в рандомних штуках, які не повинні бути ідеальними. На сам дизайн я витрачаю приблизно 15–20 хвилин.

, | | | | (@tomchukalina_)

Якщо говорити про цільову аудиторію дизайнів, це завжди дівчата 25+, які дуже полюбляють вечірки.

, | | | | (@tomchukalina_)

Популярне на VOGUE