В український та світовий прокат вийшов документальний фільм Renaissance, який розповідає про одноймене світове турне Бейонсе — від появи ідеї до відкриття у Стокгольмі та останнього концерту в Канзас-Сіті, штат Міссурі. Стрічка не лише висвітлює, як пройшов цей блискучий тур, але й демонструє, наскільки Бейонсе занурена в усі етапи роботи, її неймовірну креативність та відданість справі.
Бейонсе — не просто співачка: вона справжня мисткиня
В одному з епізодів фільму Бейонсе розповідає про ідею аранжування треку "Cuff It". За лаштунками, разом зі своїми колегами, вона пропонує, щоб трек починався з акапельного виконання куплету, а потім продовжувався пронизливим оркестровим супроводом, що веде до певного катарсису. Ми бачимо, як вона виспівує ідею — і те, що почалося як мерехтіння ідеї, стає яскравим спалахом. Бейонсе не просто співачка, вона музикантка (а також танцівниця, композиторка, дизайнерка, дружина, мати). Це своєрідна червона лінія всього фільму, яка слугує нагадуванням про те, що Бейонсе така єдина.
Блю Айві судилося стати зіркою
У фільмі ми часто бачимо доньку Бейонсе Блю Аві, яка взяла участь у турне та виходить на сцену разом з мамою. Ми також дізнаємося, що перші сценічні виступи Блю Аві під час туру "My Power" і "Black Parade" мали бути одиничними, і що Бейонсе не надто захоплювалася цією ідеєю. "Вона сказала мені, що готова виступати, я сказала ні", — пояснює Бейонсе у фільмі.
Суперзірка зізнається, що випробування та страждання, з якими вона зіткнулася в індустрії, підготували її до сцени та зробили сильнішою, але у славі є багато як позитивного, так і негативного, тому вона не хотіла цього для своєї дитини. Звичайно, після першого виступу 11-річна дівчина піддалася потоку критики та різких коментарів в Інтернеті від критиків, які казали, що її танець був тьмяним. Але донька Бейонсе та Джейзі використала негатив як мотивацію тренуватися наполегливіше та повернутися на сцену в турі Renaissance вже сильнішою.
Цей фільм — любовний лист до темношкірих та квір-музикантів
Кевін JZ Prodigy — легендарний квір-музикант, який веде оповідь у шоу, і якого Бейонсе навіть називає "серцем" її епохи Відродження. Розділ фільму "Розкіш" демонструє зворушливі архівні кадри, описуючи народження його унікального звуку та його товаришів-піонерів, а також кадри, на яких Prodigy та Бейонсе обіймаються та репетирують.
У фільмі також прославляють дядька Бейонсе, Джонні, про якого вона співала в пісні "Heated" ("Дядя Джонні пошив мені сукню / Цей дешевий спандекс видається безладним!"). Сім’я ділиться особистими анекдотами: Енджі Бейнс (двоюрідна сестра Ноулз) розповідає про "кумедні сигарети" дядька Джонні, а мати зірки Тіна Ноулз розповідає, як вони з братом працювали ночами, створюючи костюми для Destiny’s Child у перші місяці існування гурту — до того, як гурт зміг дозволити собі звертатися за послугами до дизайнерів та стилістів.
Цей фільм — присвята її команди
На початку фільму ми бачимо, скільки величезних зусиль пішло, аби втілити в життя турне Renaissance. На планування пішло чотири роки, а сотні членів команди розробляли та створювали сценографію, візуальні ефекти та звук. Від хореографів до музикантів, швачок і стилістів — Бейонсе хоче зазначити: це не було шоу однієї жінки. Цікавий факт: було три сцени. У той час як одна сцена була в місті, де відбувався виступ, дві інші перебували в дорозі для встановлення в місцях майбутніх турів.
Фільм дає шанс зазирнути в життя Бейонсе, яке ми рідко бачимо
Відомо, що Бейонсе тримає своє особисте життя в таємниці. Вона дуже рідко з'являється в медіа (хоча прикрасила обкладинку британського Vogue у липні 2022 року), вона рідко ділиться особистими фотографіями, і довгий час ми навіть не знали, як виглядають її близнюки Сер і Румі. Фільм Renaissance задовольняє бажання шанувальників дізнатися трохи більше про невловиму співачку — завдяки домашнім відео з її дітьми та чоловіком Jay-Z, моментам за лаштунками з її колегами в групі Destiny's Child і відвертим зізнанням про чутки щодо операції на коліні...