Британський бренд Charlotte Tilbury представив святкову beauty-кампанію 2025 року, головною героїнею якої стала легендарна співачка Селін Діон. У проєкті під назвою Star Confidence до неї приєдналися амбасадорки бренду Джордан Данн і Квенлін Блеквелл.
57-річна артистка, яка продала понад 200 мільйонів альбомів у всьому світі й подарувала світу хіт My Heart Will Go On, вперше з’явилася в ролі обличчя святкової кампанії Charlotte Tilbury. Саундтреком ролику стала її знакова композиція I’m Alive.
"Селін — справжня ікона, не лише рекордсменка музичної індустрії, а й жінка надзвичайної сили, гумору та щирості, чия історія надихає мільйони, Вона втілює стійкість, рішучість і магію, яка може змінювати життя. Ця небесна кампанія ідеально відображає її дух, пристрасть і невичерпний позитив", — коментує засновниця бренду Шарлотт Тілбері.
У зніманні Діон демонструє нові лімітовані продукти бренду: палітри Hollywood Instant Look in a Palette у відтінках Pretty, Glowing та Dreamy, Bronzed, а також інноваційний Big Lip Plumpgasm у відтінку Strawberry Chocolate.
Для Charlotte Tilbury різдвяні кампанії вже традиційно стають подіями: у 2024 році в них знялися Кайлі Міноуг, Річард Е. Ґрант та Кейт Мосс. "Я щаслива приєднатися до моєї подруги Шарлотт для цієї магічної різдвяної кампанії. Я завжди вірила, що музика й краса здатні надихати й дарувати впевненість. Сподіваюся, ця кампанія нагадає всім: упевненість у собі — це найбільший подарунок, який ми можемо собі зробити. Бо коли ти відчуваєш себе живою та сильною, можливим стає все", — поділилася Селін Діон.