День народження сьогодні святкує Том Форд. Він – рідкісний приклад людини, що реалізована однаково успішно в двох дуже різних сферах – моді і кіно. В інтерв'ю сам Форд часто протиставляє ці дві свої пристрасті: називає моду короткочасною, а кіно – вічним. Проте, моди, смаку і стилю дуже багато в його двох режисерських роботах – пронизливих драмах "Самотній чоловік" і "Під покровом ночі".
2008 року, на той момент вже успішний дизайнер, що встиг попрацювати на Gucci і Yves Saint Laurent, Том Форд раптово вирішує спробувати себе в кіно. Його перший фільм, "Самотній чоловік", підірвав індустрію: кіно показали на Венеціанському кінофестивалі, через півроку номінували на "Золотого глобуса" і "Оскара".
До слова, і Колін Ферт, і Джуліанна Мур – близькі друзі режисера, тому кастинг не був для нього складним: "Я подзвонив Джуліанні, а Коліну просто написав листа", – розповідає Форд.
Емі Адамс, Джейк Джилленхол, Кім Бейсінгер, Майкл Шеннон – відмінний кастинг провів для свого другого фільму Том Форд. 2016 року картина взяла приз журі на Венеціанському кінофестивалі, де заслужено стала одним з головних трилерів року. Форд зняв новий фільм за романом письменника Остіна Райта "Тоні і Сьюзен" 1993 року. Це "роман у романі": з одного боку, історія успішної галеристки Сьюзан (її грає Емі Адамс), яка отримує посилку від колишнього чоловіка з його дебютним романом. Занурена в читання, галеристка згадує своє минуле; паралельно на екрані відбувається ще одна дія – роман, який читає Сьюзан, буквально оживає, і перед глядачем розгортається напружена історія чоловіка (Джейк Джилленхол), який вирушає в подорож з дружиною і донькою і виявляється один на один з бандитами.
Дія цієї картини відбувається в наші дні, а герої беззастережно елегантні, як і професор Джордж і його подруга в "Самотньому чоловікові". Цього разу режисер не використовував одяг власного авторства. Зате співпрацював з будинком Chanel, чиї вбрання допомогли художниці по костюмах розкрити образ однієї з героїнь. Актриса Лора Лінні зіграла матір головної героїні, таку собі багату консерваторшу з Техасу та її характер ідеально підкреслив класичний білосніжний костюм Chanel. "Я просто сказала Тому, щоб він подзвонив Карлу Лагерфельду – саме костюм Chanel дав нам змогу додати необхідних фарб до образу", – розповідає художниця. Сила фільму в тому, що страшні речі, страждання, вбивства і зґвалтування у фільмі Форда відбуваються в дуже красивих декораціях: білосніжній модній галереї в Лос-Анджелесі, а також жарких техаських пустелях. Джейк Джилленхолл, чию сім'ю вбивають хулігани, брутальний і одночасно беззахисний в джинсах і картатій сорочці, а Емі Адамс небезпечно елегантна в костюмі успішної галеристки – сукнях з декольте і спідницях-олівцях. Велика частина костюмів була знайдена у вінтажних магазинах або зшита в майстернях Tom Ford.