До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Платформа LYST опублікувала головні фешн-підсумки року

Міні-спідниця Miu Miu

2022 рік поступово рухається до свого закінчення й світ, зокрема модний, починає підбивати його підсумки. Однією з перших це зробила платформа LYST, яка зібрала в один звіт її ключових героїв.

Miu Miu весна-літо 2022
Miu Miu весна-літо 2022

Реклама

Так, головним брендом року став Miu Miu. За останні кілька років популярність паризького бренду зросла завдяки низці вірусних моментів. Свій внесок сюди зробили плісована мініспідниця, яку можна було побачити на сторінках модного глянцю, а також відродження чоловічої лінійки марки. Дані за рік, що минає, показали зростання кількості пошукових запитів Miu Miu на 49%. Іншим брендом, який виявився на висоті, став Diesel під керівництвом Глена Мартенса. Зокрема, ця компанія здобула звання "Логотип року" — їхню сумку 1DR з величезним лого неможливо було не помітити. До рейтингу найпопулярніших брендів року Diesel увірвався ще у квітні.

Сумка 1DR
Сумка 1DR

Оскільки Balenciaga стабільно тримає першість у звітах Lyst як один з найпопулярніших брендів світу впродовж останніх кількох років, не дивно, що бренд знову тут з’явився. На початку цього року Balenciaga дістав найвищу нагороду як найпопулярніший бренд у звіті Lyst за перший квартал. Тепер бренд здобув звання "Показ року" завдяки кутюрному шоу сезону осінь-зима 2022/23. Тоді кількість пошуків щодо бренду зросла на 525% через 24 години після показу. Як на марці позначиться новий скандал, пов’язаний з темою педофілії, сьогодні прогнозувати складно. Це покажуть наступні звіти.

Balenciaga Couture осінь-зима 2022/23
Balenciaga Couture осінь-зима 2022/23

Обговорення сучасної моди було б неповним без колаборацій, які сьогодні великою мірою задають тон усій індустрії. Співпраця Jacquemus x Nike посіла перше місце з понад 50 000 пошукових запитів лише за 24 години після оголошення про створення творчого тандему. З виходом колекції кількість пошуків Jacquemus у Lyst зросла ще на 55%.

Jacquemus x Nike
Jacquemus x Nike

Світ взуття та аксесуарів теж відреагував жваво на відродження Birkenstock Boston Clog: кількість пошукових запитів зросла на 594% за перші шість місяців року, що зробило це взуття найпопулярнішим у 2022 році. Серед інших визначних моментів — мінісумка Re-nylon Re-edition 2000 від Prada, яка стала найпопулярнішим товаром цього міланського бренду у 2022-му, а також клатч Pigeon від JW Anderson, надрукований на 3D-принтері.

Birkenstock Boston Clog
Birkenstock Boston Clog

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.