6 головних трендів на Тижні моди у Парижі
Традиційно модний місяць завершили покази в Парижі, які по-справжньому здивували. На шоу Coperni було розпорошено рідкий матеріал по тілу оголеної Белли Гадід, який залишив після себе білу обтягливу сукню. Колекція Chanel була присвячена музі Крістен Стюарт, що втілює кінематографічну, інтелектуальну елегантність, Saint Laurent показали колекцію суконь з капюшонами у старому голлівудському стилі, а Miu Miu трансформували торішній мінікомплект, додавши подовжені спідниці та об'ємні кишені.

Тоді як ці бренди складають постійну гвардію Тижня моди в Парижі, такі лейбли, як Zimmermann і Victoria Beckham, дебютували в Парижі цього року: перший із колекцією, що поєднує ретро-австралійський стиль з пляжним гламуром, а другий показав важкі торочки та спокусливі деталі, які ідеально вписалися у чисту елегантність бренду. Vogue.ua зібрав 6 ключових тенденцій, які були помічені на Паризькому Тижні моди сезону весна-літо 2023.
У Victoria Beckham, Ester Manas та Givenchy бузковий та м'ятно-зелений кольори були головними відтінками в колекціях, які транслювали дівочий настрій та кокетливість. Пастельні відтінки морозива були представлені у вигляді напів прозорих суконь із тонкими шарами, нарізані "скибочками" та "кубиками" асиметрично.



У Парижі гудзики були розміром із блюдця, а блискавки займали практично весь тулуб. У Louis Vuitton деталі були збільшені та підкреслені в оді майстерності та новій жіночностіі; тоді як Miu Miu додали об'ємні кишені до своєї спідниці-міді в стилі 1990-х і топу-бандо, щоб грайливо поглянути на один із модних силуетів, що постійно повторюються.



Обтягуючі, сексуальні та часто блискучі комбінезони були королями модних подіумів цього сезону. Блискучі комбінезони з'явилися у колекціях Valentino та Stella McCartney, а Vaquera продемонстрував прозоре вбрання, усіяне лелітками.



У весняно-літніх колекціях квіткові мотиви не є новими, але щосезону бренди знаходять способи їх переосмислити. Ітерації 2022 року набули форм гігантських еротичних антуріумів на шоу Loewe, оцифрованих принтів у Dries van Noten у поєднанні зі скульптурними рюшами та живописних принтів у Maitrepierre.



Saint Laurent виготовляє сукні з капюшоном упродовж десятиліть, але остання колекція модного Дому була натхненна роботами Марти Грем, відомої хореографині 1930-х років, яка виконала сольну партію в еластичному трубчастому трикотажі. Тим часом шоу Monot було заповнене здебільшого облягаючими чорними сукнями з капюшонами, щоб збалансувати шкіряний одяг. А на подіумі Off-White новий креативний директор Ібрагім Камара вибрав силуети з балаклавами.



З поверненням до давно минулої епохи, у Парижі знову була метушня. У Christian Dior, де біографія італійської аристократки XVI століття стала джерелом натхнення для Марії Грації К'юрі, кринолін стирчав з-під суконь і парчових мереживних спідниць, тоді як у Loewe виступаючі стегна були переосмислені в сміливих відтінках і сучасній обтічній перспективі.



За матеріалами: vogue.com.au