До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Естетика rom-com "нульових" знову повертається

Ультрасексуальна естетика та любов до блиску й леліток, які демонстрували такі знаменитості, як Брітні Спірс чи Spice Girls наприкінці 1990-х і на початку нового десятиліття, набирають популярності вже кілька сезонів поспіль, тому ми спостерігаємо відродження такого суперечливого одягу, як уггі чи штани з низькою талією. Проте, також були певні тенденції, тісно пов’язані з романтичними комедіями того часу. Фільми, у яких зазвичай грає жінка у віці двадцяти чи трохи за тридцять років, та яка шукає кохання, допомогли побудувати стиль, який ми могли б охрестити естетикою rom-com. Спойлер: вона повернулася.

Реклама

Дженніфер Еністон у фільмі "А ось і Поллі" (2004), Кейт Гадсон у "Як позбутися хлопця за 10 днів" (2003), Ліндсей Лохан у "Поцілунок на щастя" (2006), Камерон Діаз у "Кралечка" (2002), Сандра Баллок у "Пропозиції" (2009)… Це, без сумніву, був золотий вік романтичних комедій, а також вік непрактичного вбрання (часто на межі абсурду). Наприклад, знаменитий ультратонкий і наддовгий шарф, який носили незалежно від пори року, щоб супроводжувати такий одяг, як вечірні сукні, жакети або світшоти. Або ж взуття kitten heels та надвузькі штани з низькою посадкою. Найнеймовірнішим у цих фільмах був не любовний сюжет, а їх здатність створювати неможливі образи.

Дженніфер Еністон у фільмі "А ось і Поллі"
Дженніфер Еністон у фільмі "А ось і Поллі"

Було також і місце для кокетливих суконь. Як правило, середньої довжини або злегка асиметричним подолом, з таких тканин, як атлас або шифон, з яскраво вираженим V-вирізом, яку головна героїня зазвичай надягала у найяскравіший момент у фільмі. Жовта сукня з фільму "Як позбутися хлопця за 10 днів", біла атласна модель із фільму "Поцілунок на щастя" або культова кольорова смугаста сукня у "З 13 у 30" – це деякі приклади тих самих кокетливих суконь.

Багато з цих трендів починають поширюватися серед основних модних брендів. Безліч варіантів тонких шарфів: в’язаних, оксамитових або навіть сітчастих, щоб ще більше підкреслити момент "нульових". Туфлі на підборах швидко наздоганяють платформи, штани із заниженою талією стрімко набирають популярності, а кокетливі сукні однаково випереджають максі та міні.

В естетиці rom-com також присутні деякі повторювані естетичні коди: базова сорочка в основних кольорах – білому або синьому, штани або спідниця, класичний костюм з жакетом і злегка розширеними брюками та светр з високою горловиною і спідниця-олівець у тон. Основний дрес-код тих, хто працював у сфері моди чи реклами, згідно з кіноіндустрією 2000-х років.

Ці тенденції фактично переносяться у модну індустрію. Ліана Сатенштейн, редактор vogue.com, нещодавно розповіла, як її гардероб змінився від стилю Bar Coyote до вишуканого вінтажного вбрання 2000-х. Спідниці-олівці з водолазками, кардигани та інші елементи естетики rom-com знайшли своє місце в її шафі.

Текст: Ana Gándara

За матеріалами vogue.es.

Не следуй за модой — ощущай её

Подписаться

Еще в разделе

Популярное на VOGUE

Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.