Значення університетських джемперів принцеси Діани в 1990 роках
Недавно стартував довгоочікуваний п’ятий сезон "Корони", і якщо ви його дивитеся, то, найімовірніше, думаєте про три речі: перуки, підводку для очей та сережки. Гаразд, це лише зображення принцеси Діани великим планом. У той час як перед Еммою Коррін стояло завдання в попередніх серіях показати інтеграцію Леді Ді в королівську сім’ю — все в балетному вбранні, джемперах і жакетах Barbour — Елізабет Дебікі мала на меті продемонструвати відчуженість принцеси від системи. І одяг слугує прямим уособленням її почуттів.

Перебуваючи в Кенсінгтонському палаці якомога далі від тих, хто пильно перевіряє кожен її рух, Діана стає вільним художником і починає формувати свій гардероб сама. Елегантні перли змінюють сучасні сережки-кільця, а джинси та джемпери стають головними елементами стилю замість твідових костюмів. Тепер Діана стає шанувальницею стилю Levi’s. "Є справжня основна ідентичність, яка [виявляється] в тому, що вона багато чого зробила сама. Їй це сподобалося", — каже Сідоні Робертс, головна баєрка й помічниця дизайнера костюмів у "Короні".


З джинсами із завищеною талією та зручними плісованими спідницями поєднувалися великі джемпери з крикету, університетські светри та круглі горловини, прикрашені символами благодійності, якими вона дорожила. Хоча пуловери з логотипом сьогодні є обов’язковим елементом гардероба, тоді вони були не такими поширеними, особливо для королівської особи. Навіть тепер ви ніколи не побачите Кейт Міддлтон, сучасну принцесу Уельську, у фірмовій футболці чи трикотажі, які вказують на її політичні чи особисті схильності. Діана, у буквальному сенсі, носила своє серце на рукаві — від того улюбленого джемпера British Lung Foundation до світшота Virgin Atlantic, який натякав на те, що вона, можливо, мріє про віддалені місця.

"Діана була цілком загадковою та привабливою, але водночас доступною [в тому сенсі, що будь-хто міг купити її стиль]", — додає Робертс про незмінну привабливість королівської особи, чиї спортивні костюми, заправлені в ковбойські чоботи, і великі спортивні джемпери, накинуті на велосипедні шорти, часто наслідували з часів зростання її свободи на початку 1990-х.

Але за цією модною персоною стояла жінка, яка також використовувала розкішні силуети й обтислі светри як форму фізичного захисту. Через роки Діана, жертва булімії, наважилася носити спортивні сукні-майки й сорочки Versace, заправлені в обтислі джинси з поясом. Ці пуловери великого розміру дали їй змогу повільно вийти зі своєї шкаралупи, оскільки вона, використовуючи фразу Робертса, стала "менш палацовою" й відновила іншу Діану — матір, послідовницю моди, активістку та прихильницю торування власного шляху. Наступного разу, коли ви спостерігатимете, як Дебікі вдосконалює нахил голови й болісні очі жінки, яка, за її словами, "зламала четверту стіну та пожинала плоди [до] того, як наслідки стали тяжкими та важкими", знайте, що речі, які носила Діана, особливо ті джемпери, були просто одягом.
За матеріалами: vogue.co.uk