Streetstyle-зірка Леоні Ганне виходить заміж
Німкеня Леоні Ганне, одна з найвідоміших streetstyle-зірок та інфлюенсерок, виходить заміж — радісною новиною дівчина поділилася у себе в Instagram. 16 червня на Італійській Рив‘єрі в Портофіно модель тримала пропозицію руки та серця від свого хлопця, українця Алекса Галієвського.
Леоні поділилася зворушливою світлиною, де вона з радістю повідомила, що сказала "так" своєму нареченому. Для цього особливого моменту Леоні обрала білу сукню Лоліта від українського бренду BALYKINA. Дизайн сукні є одним із найзнаковіших для бренду та став улюбленим серед багатьох поціновувачів бренду. Натхненна естетикою старого Голлівуду, сукня має широкі бретельки, об'ємну спідницю та обтислий корсет із прямим вирізом, що підкреслюють витончений силует інфлюенсерки.
Леоні Ганне та Алекс Галієвський вже десять років разом. Рік тому інфлюенсерка у соцмережах показала своїм шанувальникам початок їхніх стосунків та сказала: "Дякую, Алексе, за те, що 9 років тому прийшов у моє життя і перевернув його з ніг на голову. Коли ми говорили про мрії під час університету, я навіть не могла мислити настільки масштабно… Дякую за те, що віриш у мене більше, ніж я сама в себе. Дякую, що кажеш мені, що маю чудовий вигляд, коли найменше цього чекаю. В нас ще стільки всього попереду. Незабаром ми переїдемо в нашу власну квартиру в місті мрії, Лондоні. Ти і я назавжди!".
З початку повномасштабного вторгнення Ганне активно підтримує Україну, звертаючись до своєї багатомільйонної аудиторії. Також вона часто обирає українські бренди, зокрема, для найважливіших подій в житті. Наприклад, місяць тому німкеня сяяла на Каннському кінофестивалі в білій сукні Milla Nova, а торік у Венеції зібрала компліменти за образ WONA Concept.
Нагадаємо, що BALYKINA — український бренд, що спеціалізується на вечірньому вбранні. Надихаючись естетикою старого Голлівуда, марка створює та переосмислює позачасові силуети, що підкреслюють жіночу силу, свободу та характер. Бренд був заснований Аліною Баликіною у 2020 році та працює за системою дропів, випускаючи чотири сезонні колекції на рік і доповнюючи їх тематичними й лімітованими весільними капсулами. Бренд відомий використанням виняткових тканин, скульптурними кроями й універсальними дизайнами. Знакова сукня Lolita, яку обрала Ганне, доступна у п’яти різних кольорах і стала натхненням для багатьох інших дизайнів з колекцій бренду.