Vogue UA Ukrainian Designers Showcase: знайомство з брендом PASKAL
Vogue UA і далі знайомить світ з українськими креативними талантами. 28 вересня під час Тижня моди в Парижі ми покажемо гостям – пресі, баєрам, інфлюенсерам, інсайдерам індустрії – найкращих українських дизайнерів у межах масштабного проєкту Vogue UA Ukrainian Designers Showcase. Напередодні заходу пропонуємо познайомитися ближче з кожним з них – PASKAL.
Фіналістка першої премії LVMH, випускниця факультету архітектури Юлія Паскаль запустила свій однойменний бренд PASKAL у 2013 році. Марка відома делікатними силуетами й мінімалістичними формами, подібними до інноваційної архітектури й природи. Краса походить від основних компонентів і конструкції одягу, а в основі ДНК бренду лежить лазерне різання. Результатом став чутливий дизайн з яскравою індивідуальністю. 2016 рік був переломним для бренду, коли колекція Юлії була представлена на вітринах Colette Paris, а PASKAL долучився до Тижня моди в Парижі.
Бути тривалий час частиною української індустрії моди, а також активним гравцем на світовому ринку — це надихнуло її ділитися досвідом з іншими українськими дизайнерами. Тож наприкінці 2014 року разом зі своїм партнером Володимиром Савченком Юлія відкрила мануфактуру SCHWETZ у Києві. Упродовж наступних трьох років SCHWETZ слугувала платформою для розвитку молодих дизайнерів, де вони набували впевненості у виробництві та постачанні, а також місцем, де вироблявся одяг PASKAL.
Попри карантин, 2020 рік також був дуже плідним для дизайнерки: вона запустила власний бренд спортивного одягу Aeobika Athleisure, а разом з Оленою Нагорною — SIS Showroom для українських дизайнерів у Парижі.