До VOGUE UKRAINE LEADERS 2024 залишилось:
КУПИТИ КВИТКИ

Що українські бренди покажуть на Тижні моди в Копенгагені

7 серпня стартував Тиждень моди в Копенгагені, який щосезону стає дедалі масштабнішим — нові імена, sustainable-повістка та ненудний самобутній стрітстайл приваблюють сюди нових і нових гостей. Українські дизайнери також активно освоюють цей перспективний майданчик. Розповідаємо, хто із наших приїхав цього разу на береги протоки Ересунн.

Одними з першопрохідників на Copenhagen Fashion Week серед українців стала марка TG Botanical, фіналісти міжнародної премії Zalando Sustainability. Цього сезону, після серйозного відбору комітету сталого розвитку CPHFW, TG botanical робить свій перший показ у рамках офіційного розкладу Копенгагенського тижня моди. У Копегагені бренд представить свою нову весняно-літню колекцію, в якій дизайнерка Тетяна Чумак продовжує експериментувати з екологічними матеріалами й натуральним фарбуванням тканин та демонструвати, що сучасний одяг можна створювати із турботою про довкілля.

Реклама

Українську чоловічу моду в Копенгагені цього сезону представляє бренд Anisimov. "Вперше в історії бренду колекція створена із сертифікованих тканин, проте концепція мультифункціональності залишається незмінною. Цей захід стане дебютним втіленням креативного підходу бренду та відображенням його основних цінностей у столиці сталої моди — Копенгагені. Ми дуже схвильовані та вдячні за підтримку!!!" — поділилася команда VIKTORANISIMOV у себе в Інстаграмі.

Цього сезону команда української агенції white rabbit agency проводить презентації для українських брендів Di Stavnitser та Norba. Обидві марки були успішно відібрані та затверджені у офіційному розкладі CPHFW. Di Stavnitser — це бренд одягу, що поєднує вінтаж і сучасну естетику, засновницею та ідеологом якої є Діана Ставніцер. Після дебютної презентації на Паризькому тижні моди у березні цього року, бренд представить колекцію весна-літо 2024 у дводенному шоурумі в Копенгагені. Натхненням для нового сезону став творчий процес японських художників, які працюють з геометрією, формою та об’ємом.

Norba — бренд essentialwear, заснований у 2018 році двома сестрами, Ольгою та Оленою Ньорба, буде вперше представлений в межах Тижня моди. Колекція весна-літо 2024 відрізняється від традиційного дизайну спортивного одягу Norba, пропонуючи ряд нових стилів та тканин, які ідеально поєднують моду та функціональність. З турботою про сталий розвиток Norba з гордістю представляє свою найбільш екологічно свідому колекцію.

Ukrainian Fashion Week та Copenhagen Fashion Week також продовжують співпрацю, зосереджену на підтримці дизайнерів України під час війни у рамках Ініціативи Support Ukrainian Fashion від UFW. Чотири fashion-фільми українських брендів DOMANOF, GASANOVA, GUNIA PROJECT та JULIYA KROS заявлені в офіційному графіку презентацій 8 серпня о 15:00 на IG каналі CPHFW та ютуб-каналі Ukrainian Fashion Week. "Третій міжнародний сезон Ukrainian Fashion Week триває. Ми не можемо опускати руки. І не робимо цього, намагаючись бути гідними стійкості українських воїнів. Ми продовжуємо доводити світу і собі, що Україна — це не тільки держава мужніх і сміливих людей. Україна — це країна талановитих і творчих, працьовитих і відповідальних. Країна людей, які створювати якісний продукт високого рівня, як би важко це не було. І українські дизайнери — переконливий приклад цьому", — підсумовує Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week.

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.