Перша колекція мерчу Vogue UA з українськими дизайнерами
VOGUE UA представляє першу лімітовану колекцію мерчу, створеного у співпраці з Labwear і п’ятьма українськими брендами: ANTON BELINSKIY, GUDU, KSENIASCHNAIDER, MASHA POPOVA та THE COAT BY KATYA SILCHENKO. Знаковий дроп ми презентували в межах Тижня моди в Парижі, а однією з перших оцінити його змогла Анна Вінтур — головна редакторка американського видання Vogue. Розповідаємо докладніше про кожну річ.
Українська дизайнерка Ксенія Шнайдер, відома на весь світ своїми sustainable-експериментами з денімом і трикотажем, створила для Vogue UA лаконічне худі, оздоблене написом 100% Vogue, в якому органічно поєднує айдентику двох брендів.
"KSENIASCHNAIDER з гордістю приєдналися до першої колекції одягу від Vogue Ukraine. Ми використали наш впізнаваний фірмовий принт 100%, який з’явився вперше в колекції 2016 року, – розповідає дизайнерка Ксенія Шнайдер. – Я дуже задоволена тим, як команда втілила нашу ідею".
Маша Попова — нове ім’я в українській модній індустрії, яке вже добре знають міжнародні зіркові стилісти. Річ у тім, що свою кар’єру дівчина розпочала в Лондоні після закінчення коледжу Сен-Мартінс, де й змогла зацікавити всіх своїм баченням естетики Y2K, що переживає нині друге народження. У межах колаборації з Vogue UA Попова представила футболку із зображенням метелика — символу моди нульових, який чітко асоціюється з її маркою.
Останні кілька колекцій дизайнерки Каті Сільченко мають підкреслено функціональний і практичний вигляд, але водночас бренд не втрачає своєї фірмової жіночності. Ці якості Сільченко змогла об’єднати в худі Vogue UA x The Coat by Katya Silchenko.
"Цей сезон розпочався для мене та the COAT з особливого дропу — з унікальним принтом з піксельним лого, серед якого прихована мапа України з її історичними кордонами, — розповідає Катя Сільченко. — Ідея спала на думку ще у квітні, потім розроблення, тисячі кілометрів, логістика й нарешті готово. Ми встигли до Дня Незалежності. Я дуже хотіла, щоб ця історія мала життя й далі, бо для мене цей дроп — особистий лавмарк до Батьківщини. Так народилась ідея дизайну світшотів VOGUE UA х the COAT, аби суспільство не забувало, що ми, українці, вже давно боремося не лише за географічні кордони, це про незламність духу і свободу".
Бренд GUDU відомий своєю любов’ю до чорного кольору, експериментами з кроєм, пропорціями та фактурами. У створеному для Vogue UA худі дизайнер марки Лаша Мдінарадзе зробив ставку на оверсайз-силует, той самий чорний і слоган, знайомий кожному українцеві сьогодні.
"24 лютого я зустрів у Києві й увесь цей час перебував у місті, і для мене, як і для мільйонів жителів України, саме фраза "Відбій повітряної тривоги" стала дуже бажаною, символом того, що ти можеш повернутися до свого звичайного життя, вийти з укриття й знову вдихнути на повні груди", — розповідає дизайнер Лаша Мдінарадзе про вибір гасла для цієї речі.
Антон Бєлінський — український дизайнер, який за допомогою своїх колекцій нерідко говорить про складні речі та порушує соціально важливі питання. Футболка в межах першої колекції мерчу не стала винятком.
Завдяки покупцям худі та футболок з першої лімітованої колекції мерчу Vogue UA, створеної у співпраці з українськими дизайнерами, частину прибутку від продажу буде спрямовано до Музею Івана Гончара для оцифровування знакових колекцій української культурної спадщини.
Колекція мерчу VOGUE UA, створеного в співпраці з українськими дизайнерами, ексклюзивно представлена на третьому поверсі київського ЦУМу (Київ, вул. Хрещатик, 36).