До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Окуляри українського бренду Ochis стали експонатом французського Musée de la lunette

Musée de la lunette (Музей окулярів) розташований у місті Море у Франції, на батьківщині світової оптичної індустрії. Тут зберігається одна з найпрестижніших колекцій оправ у світі. Музей представив виставку Green Watching, присвячену зростанню важливості екології та принципів сталого розвитку для індустрії окулярів. Експозиція зібрала новаторів, що створюють біологічно розкладні матеріали, рухаються до zero-waste, просувають секондгенд. Серед експонатів – дві моделі окулярів, що їх створив екологічно-інноваційний український бренд Ochis.

Ochis

Бренд Ochis перший у світі створив окуляри на основі кави. Використану кавову гущу змішують з натуральними оліями та створюють новий рослинний матеріал, що є водонепроникним, має матову текстуру та зберігає запах кави впродовж кількох місяців. Окуляри з кави розкладаються в 100 разів швидше, ніж звичайні пластикові. Кавова оправа розкладається в ґрунті або воді й перетворюється на природне добриво для нових рослин.

Реклама
Ochis
Ochis

Завдяки цій технології виробництва всі Ochis екологічно чисті, ергономічні та універсальні. Унікальну технологію команда анонсувала кампанією на Kickstarter у 2018 році – і успішно зібрала два раунди інвестицій, які використала на побудову власного виробництва в Києві. Там кожну пару Ochis для клієнтів з усього світу створюють вручну. Роздивитись окуляри з кави можна на сайті ochis.co та на виставці Green Watching – з 14 травня 2022 року до 15 січня 2023 року.

<b>Ochis</b>

Не следуй за модой — ощущай её

Подписаться

Еще в разделе

Популярное на VOGUE

Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.