До Vogue UA Conference 2023 залишилося
SOLD OUT

Кохання до себе: нова колекція thé body wear

Український бренд thé body wear — це освідчення в коханні до жінки — її зовнішньої граційності та внутрішнього стрижня, її тіла й характеру, її примх і водночас сталевого самовладання. У кожній колекції марка боготворить жінку та представляє для неї образи, які дарують упевненість у собі й не заважають щосили мчати назустріч мрії. Не стала винятком і нова робота Марії Яслінської.

"Змінюється наша муза — змінюємося разом з нею і ми. Зовнішні умови змушують її стати ще сильнішою і ми, як бренд, закоханий у жінку, допомагаємо їй висловити ці зміни за допомогою одягу. Сьогодні головна мета thé body wear — розширення можливостей жінок, той самий women empowerment, а кожна наша річ дарує їй упевненість і комфорт, допомагає приймати будь-які виклики долі з особливим шиком, хоч де вона перебуває", – розповідає засновниця thé body wear.

Реклама

У новому сезоні бренд змінює стратегію розвитку та замість класичної колекції на 30+ образів представляє три постійні лінійки, які регулярно поповнюватимуться: Basic, Trends та Iconic, кожна з яких допоможе створити повноцінний гардероб на щодень. Basic — це база, що не змінюється від сезону до сезону. Сюди входять затишні ділові костюми з високоякісної італійської вовни, над якими не владні тренди. Лінійка Iconic — бестселери марки, які вже не один рік поліпшують настрій сотням жінок. Так, thé body wear неможливо уявити без летючих суконь Butterfly і звабливих slip-dresses. Trends — це поєднання сезонних знахідок з ДНК бренду. Тут фірмові трикотажні речі марки стають сміливішими та провокаційнішими завдяки знов актуальним вирізам, які легко поєднувати і з діловим гардеробом, і зі спортивним.

"Ми вже давно збиралися піти від класичного сезонного формату роботи, проте війна істотно пришвидшила це починання, — пояснює Марія Яслінська. — Робота з трьома лінійками дає змогу балансувати між бажаннями клієнтів і творчими пориваннями, дбайливо ставитися до ресурсів і разом з нашими клієнтами вдумливо складати гардероб. Мені важливо, щоб речі поєднувалися й тішили, а не просто лежали в шафі".

Розпочати новий етап в історії бренду Марія Яслінська вирішила масштабно — ознайомитися з оновленою концепцією першими змогли гості Тижня моди в Мілані, де thé body wear став одним з восьми учасників заходу Hope Fashion, що тривав в Adi Design Museum. Також вироби бренду почали продавати у французькій столиці, а презентація колекції відбулася під час Тижня моди в Парижі в концепт-сторі KVITKA.

Не следуй за модой — ощущай её

Подписаться

Еще в разделе

Популярное на VOGUE

Продолжая просмотр сайта, вы соглашаетесь с тем, что ознакомились с обновленной политикой конфиденциальности и соглашаетесь на использование файлов cookie.