КУПИТИ КВИТКИ

Про головні ювелірні тренди та нові способи носити прикраси: інтерв'ю з Тетяною Лісовою

Тетяна Лісова, засновниця ювелірної компанії ITISI, переконана: ставлення до коштовностей змінюється, а з ним — і способи їх носити.

У часи Другої світової війни червона помада стала символом спротиву — Вінстон Черчилль заохочував жінок до яскравого макіяжу, а уряди країн-­союзниць запустили кампанію, яка підштовхувала фарбувати губи. Сьогодні схожу терапевтичну місію покладено на прикраси з натуральними діамантами, сапфірами та смарагдами.

Реклама.

Про це говоримо з Тетяною Лісовою, засновницею компанії ITISI, що є офіційним представником італійських та французьких ювелірних брендів Crivelli, Djula та RF. Нещодавно компанія запустила сайт ITISI. Ще один проєкт Тетяни — онлайн-­платформа onlygoodjewls, де представлені нішеві прикраси з усього світу: норвезького бренду Crystal Haze з колекцією в стилі наїв, британських марок Shyla та Completedworks з артизанальним дизайном, шведського sustainable-­бренду Cornelia Webb. З початком війни onlygoodjewls почала активно підтримувати українські бренди, серед яких Teplezh, Pure, Agape Jewelry, Romantika Project, Rimmart тощо.

Тетяна Лісова, засновниця компанії ITISI
Тетяна Лісова, засновниця компанії ITISI

ПРО СТИЛЬ

Сучасні жінки інкорпорують ювелірні прикраси в гардероб без снобізму та пафосу. Вони хочуть не просто володіти статусними прикрасами, а носити їх щодня — не чекаючи особливої нагоди або вечірньої години. Багатошарові ланцюжки з діамантовими кулонами вдягають удень з базовими білими футболками. Раніше придбані масивні персні міксують із сетами з тоненьких каблучок, по 5–7 штук на одну руку. Особливої популярності набули кільця на мізинець і ланцюжки на щиколотку — анклети. Непомітна елегантність на щодень. На цьому побудована філософія компанії — вона ж зашита в назву: ITISI — це абревіатура it’s easy, "то є просто".

Команда ITISI прагне забезпечити легкість комбінування коштовностей із повсякденним гардеробом. "Ми намагаємося бути максимально близькими до моди, — ділиться Тетяна Лісова. — Ці індустрії споріднені, різниця в тому, що в ювелірній — велика концентрація грошей за значно менших обсягів виробництва, а модний бізнес пропонує більше розмаїття. Місія ж у них та сама — створювати продукт, який дарує задоволення й радість щодня".

Натхнення шукають на модних показах та у стритстайл-­звітах — саме тренди з вуличних хронік впливають на нові ювелірні колекції. "Носити діамантові тенісні браслети чи кольє з худі, а рубінові сережки-­кільця поєднувати з кросівками та спортивним рюкзаком — чому ні? — каже Тетяна. — Ювелірна мода стає дедалі демократичнішою".

ПРО ТРЕНДИ

Популярності набирають прикраси, які прийшли із міських та музичних субкультур: "Ми бачимо цей вплив у моді, дизайні інтер’єрів, ювелірному мистецтві — це одна з ознак глобальної комунікації, — впевнена Тетяна. — Масивні ланцюги та широкі браслети стали популярними завдяки гіп-гоп-артистам, а анклети (браслети на щиколотку) та бодічейни (ланцюжки на тіло) прийшли через культуру гіпі". Сюди ж можна віднести пірсинг різних частин тіла й обличчя, кафи, ланцюжки. В ITISI розробляють оригінальний ear-design, щоб пірсинг і прикраси у вухах гармонійно вписувались в образ.

"ЮВЕЛІРНЕ МИСТЕЦТВО МАКСИМАЛЬНО НАБЛИЖЕНЕ ДО МОДИ. МІСІЯ В НИХ ОДНАКОВА — ДАРУВАТИ ЗАДОВОЛЕННЯ Й РАДІСТЬ ЩОДНЯ"

"Що менший тираж таких виробів, то краще, — впевнена Тетяна. — Це стосується як прикрас, так і годинників. Попит на рідкісні камені — сапфіри, шпінель, турмалін Параїба — сьогодні сягає неба". Дедалі затребуванішими стають натуральні перли: тонкі перлові нитки зараз носять не тільки жінки, а й чоловіки — поверх сорочок і светрів. "Головний стилістичний прийом — родом із Франції. Це заміксована в одному образі безліч дрібних прикрас: каскад делікатних ланцюжків та крихітних кулонів чи нашарування браслетів; часто — на обох зап’ястках".

Ювелірні прикраси стають чуттєвою деталлю образу, вони символізують пам’ятні моменти і нагадують про улюблені місця. Найближчим часом ITISI + Crivelli випускають перший дроп, присвячений українським містам. "На тлі тих випробувань, через які наразі проходить наша країна, ми прагнемо висловити свою любов до батьківщини мовою прикрас", — каже засновниця ITISI. Кулони будуть випущені у трьох різновидах золота — білому, рожевому й жовтому. Назви Kyiv, Kharkiv, Odesa, Dnipro та Lviv викладені на них білими або коньячними діамантами. Також буде версія із золота, але без діамантів.

ПРО ПОКУПКИ

З чого починати ювелірний гардероб та у що інвестувати? "Є два типи ювелірних клієнтів, — ділиться Тетяна Лісова. — Перші купують готові вироби чи камені, які згодом гарантовано принесуть прибуток. Інші намагаються знайти в ювелірних прикрасах розраду і вибирають максимально яскраві, складні й оригінальні речі". Тому є особливий попит на іронічні, легковажні прикраси: глемрокові каблучки-­зірки, кулони-­серця з рожевим сапфіром або кафи з діамантами та неоновим каучуком. Тетяна переконана: у надважкі часи потрібно вкладатися в коштовності, що дарують радість. Це можуть бути каблучки eternity, кафи чи, для романтичних осіб, пусети у вигляді діамантових квітів. Позитивних емоцій додає кольорове дорогоцінне каміння — сапфіри, смарагди, рубіни. "Усім потрібен гормон щастя, — підсумовує Тетяна Лісова. — А втіха, яку приносять ювелірні прикраси, — це чиста насолода".

Не слідуй за модою — відчувай її

Підписатися

Ще в розділі

Популярне на VOGUE

Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтесь з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності, та погоджуєтесь на використання файлів cookie.