Head Up: як стилісти вчаться піклуватися про своє психічне здоров'я

Коли робити інших щасливішими, ваше покликання, легко забути про власну втому, хвилювання та особисті кордони. У L’Oréal Professionnel серйозно поставилися до статистики, що свідчить – 2000 годин на рік стиліст проводить, вислуховуючи клієнтів та надаючи послуги, які виходять за межі зміни стилю, зачіски або кольору волосся. Це зворушило компанію і на світ з'явився проєкт Head Up, покликаний допомогти стилістам з зачісок навчитися піклуватися про свій психічний стан.

Проблеми психічного здоров'я є актуальною темою для обговорень у світі. Сучасні компанії роблять крок назустріч інформаційному просвітленню з цих питань. L’Oréal Professionnel звертають нашу увагу, що професіонали у сфері перукарських послуг стикаються зі стресом, оскільки постійно перебуваючи у контакті з людьми їхні послуги не зупиняються на стрижці чи зміні кольору волосся – часто стилісти також є вдумливими слухачами, які забезпечують своїм клієнтам психологічні комфорт та безпеку.

Дослідження L’Oréal Professionnel показали, що 75% клієнтів сприймають відвідування стиліста формою піклування про свій психічний стан. А опитуючи стилістів у шести країнах виявилося, що 65% перукарів відчувають тривогу, вигорання або депресію через роботу.

Такі результати спонукали компанію заявити, що саме час і нам попіклуватися про стилістів. Як це зробити? Шляхом навчання. Саме освітня місія є основою проєкту Head Up.

"Як професіонал у сфері перукарського мистецтва, я знаю, як ментальне здоров'я може вплинути на особисте та професійне життя стилістів. Ті труднощі, які це може спричинити. Тому робота над створенням ресурсів для нашої спільноти на тему ментального здоров'я є для мене справжньою можливістю", – зізнається Деніел Мейсон Джонс, тренер бренду, відомий роботами у сфері ментального здоров'я, співрозробник Head Up.

Деніел Мейсон Джонс разом із Гейлі Джепсон, співрозробницею Head Up, є ведучими навчальних епізодів "Ключі Head Up" – однієї з навчальних частин проєкту. Ці епізоди доступні для стилістів на навчальній програмі бренду L’Oréal Access. Складається навчальна програма з 4 модулів по 8 хвилин кожен:

У L’Oréal Professionnel прагнуть залучити до проєкту якомога більше партнерів та стилістів, аби піклуватися про свій психічний стан навчилося щонайбільше фахівців з перукарського мистецтва.

"Ми вважаємо своїм обов'язком підвищувати серед стилістів їхню обізнаність про ментальне здоров'я та надавати їм інструменти для зміцнення психічної стійкості. Ми пишаємося запуском Head Up і сподіваємося, що ця довгострокова програма сприятиме розвитку перукарської індустрії", – поділилася Анна Маше, Міжнародний генеральний менеджер L’Oréal Professionnel.

Перевернутий знак нескінченності, який мовою жестів означає слово "надія", а в йозі використовується для "заземлення", став символом проєкту Head Up. На знак підтримки проєкту та об'єднаності, у компанії запрошують стилістів та прихильників догляду за волоссям поширювати цей знак у соціальних мережах.

Популярне на VOGUE