У несподівані та важкі часи абсолютно необхідно віднайти справжню опору та розширити власні горизонти. Нова кампанія міжнародного мультибрендового онлайн-магазину ANSWEАR.ua, знята у Південній Африці, заохочує жити справжнім та шукати натхнення і розраду в простих речах. Vogue.ua надихнувся весняно-літнім кампейном Lifespiration starts here, що, зокрема, пропагує принципи diversity та інклюзивності.
Відеоробота наповнена найгарячішими трендами 2023 року: металеві тканини, що сяють під пекучим сонцем, та актуальне взуття складаються у різноманітні стилізації, які передають важливість завжди бути собою. "Раніше ми турбувалися про те, що робити, а чого ні. Сьогодні ми заохочуємо вас експериментувати, шукати, тестувати різні форми, залежно від вашого настрою, очікувань чи випадку. Трохи нестандартного підходу нам не завадить", – коментує Катажина Качмарчик, менеджерка з офлайн-маркетингу ANSWEAR на ринках Центрально-Східної Європи та Польщі.
Ні кліше, ні тиску – умовності не мають обмежувати, а очевидні ситуації вимагають неочевидного підходу. ANSWEАR.ua впевнено переконують, що ні до чого не варто ставитися занадто серйозно: ні до одягу, ні до життя, ні до себе. "Кожен з нас творить життя по-своєму, а натхнення можна знайти будь-де. У ANSWEАR ми нічого не нав’язуємо. Ми показуємо різні точки зору та можливості, заохочуємо поглянути на себе та світ дещо з іншого ракурсу, повного різноманітних подій", – додає Наталія Кондратенко, кантрі-менеджерка ANSWEAR Україна.
Уміння залишатися собою навіть у кризові моменти та жити справжнім — ось ключові цінності ANSWEAR.ua, важливі для кожного. Попри всю складність буття, шукаймо натхнення у простих речах. За власними правилами і у властивому нам темпі, без зайвих вагань і з відчуттям повної свободи.