Улюблений верхній одяг британської королівської сімʼї та знаменитостей отримав нове звучання – бренд Barbour випустив лімітовану колекцію кастомізованих курток у співпраці з українським брендом KSENIASCHNAIDER. Про те, як ця колаборація підкреслює прихильність брендів до свідомого споживання розповідаємо далі.
Barbour – британський бренд, заснований у 1894 році, яким нині керує вже пʼяте покоління нащадків Джона Барбура. Перш ніж стати трендом міської моди, культові куртки бренду з вощеного бавовняного полотна носили рибалки, мисливці та фермери. Помітний перехід цих курток до базового повсякденного гардероба модниць стався через бажання наслідувати стиль королівської родини – принцеса Діана, королева Єлизавета II та Кейт Міддлтон не одноразово зʼявлялися у куртках та плащах Barbour під час публічних виходів. Також серед відомих фанаток бренду модель та інфлуенсерка Алекса Чанг, яка навіть співпрацювала з ним над створенням спільної колекції більш фемінізованих курток Barbour × Alexa Chung.
А нещодавно стало відомо й про колаборацію британського бренду з KSENIASCHNAIDER, які втілили свій фірмовий апсайклінг підхід, кастомізувавши дві жіночі куртки – Allerston Waxed Jacket та Erma Waxed Jacket.
Класичну модель Allerston український бренд доповнив денім печворком: так поєдналися вощене бавовняне полотно Barbour й вставки з деніму KSENIASCHNAIDER. Усі оригінальні компоненти куртки, як-от підкладку з принтом тартан, було збережено й доповнено кастомними бирками, фурнітурою, металевими елементами та характерними знаками. Натомість на моделі куртки Erma, замість печворка з деніму, знаковими елементами стали нашивки у вигляді осіннього листя.
Таким чином утворився дует з довговічних курток Barbour та повторно використаних матеріалів KSENIASCHNAIDER. Тож якщо ви досі не інвестували в осінній верхній одяг, можливо, якраз саме час звернути увагу на утилітарні куртки та цю ексклюзивну колекцію.