Фаррелл Вільямс знає, як справити враження. Новий креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton опублікував у своєму Instagram фотографію, яка неабияк підігріла цікавість до його дебютного шоу для французького модного Дому. На фото Фаррелл стоїть на тлі зображення кампанії, головною героїнею якої стала вагітна Ріанна.
З багатьох дизайнерських дебютів, свідками яких ми стали за останні декілька сезонів, мало який був настільки очікуваним і викликав стільки балачок, як шоу Фаррелла Вільямса для Louis Vuitton. Титулований музикант, що змінить на цій посаді Вірджила Абло, представить свою першу колекцію для французького модного Дому ввечері 20 червня, у перший день Тижня чоловічої моди в Парижі.
Календар, який представила Fédération de la Haute Couture et de la Mode, показує, що Louis Vuitton, замість того щоб традиційно закривати Тиждень моди, відкриє його, хоча офіційно зазвичай Тиждень починається з показу бакалаврів Institute Française de la Mode.
Нагадаємо, Фаррелл Вільямс народився в багатодітній родині у штаті Вірджинія, був відмінником і грав у місцевому дитячому оркестрі на фортепіано. Саме там він і познайомився з Чадом Г'юго, з яким у старших класах заснував хіп-хоп-квартет The Neptunes, куди запросив ще двох друзів — Гейлі та Майка Етеріджів. Група стала відомою завдяки записам для інших виконавців, зокрема для Джей-Зі і Брітні Спірс. Дебютний сингл Вільямс як самостійний виконавець представив 2003 року, потім був успішний дует зі Снуп-Догом — їхній гіт Drop It Like It's Hot назвали однією з найкращих реп-композицій десятиліття. На YouTube його кліп Happy має понад мільярд переглядів.
Мода — ще одна велика пристрасть Фаррелла Вільямса. 2005 року він запустив власну лінію одягу Billionaire Boys Club і саме тоді почав випускати взуття під брендом Ice Cream. А всього через три роки він зробив колекцію прикрас для Louis Vuitton. Також кілька років тому Фаррелл Вільямс викупив голландський бренд G-Star RAW, з яким зараз не тільки випускає круті колекції з деніму, але й опікується питаннями захисту довкілля. Особливий відгук у фанатів отримали його модні колаборації з adidas і Chanel. До речі, кросівки зі спільної колекції з французьким модним Домом продали на одному з аукціонів за 32 000 доларів.
Фаррелл до того ж заснував власну лінійку косметичних засобів Humanrace. Вони всі є позаґендерними.