Український адвокат, громадський діяч та військовослужбовець Масі Наєм, який на початку літа був тяжко поранений на фронті та втратив одне око, став головним героєм нової рекламної кампанії Indposhiv – українського бренду чоловічого одягу.
"Минулого року ми запустили лінійку Indposhiv Casual – колекції готового чоловічого одягу, пошиті за стандартами bespoke. У цих колекціях ми намагалися показати, яким бачимо гардероб сучасного українського чоловіка. У 2022 році змінилося все — і ставлення до одягу, і уявлення про те, яким тепер він має бути. Змінилися й наші клієнти. Раніше ми визначали їх як чоловіків, котрі зробили себе самі. З 24 лютого до цього визначення додалося „і привели нашу країну до перемоги", – розповідає засновниця бренду Катерина Возіанова. – Нашою кампанією та нашою колекцією ми хочемо показати, через що зараз проходить Україна, через що проходять наші чоловіки, як трансформується „українська чоловіча мода", яка вже ніколи не буде просто одягом".
Сам Наєм, який під час знімання прийняв пов’язку з ока, з гумором прокоментував участь у рекламній кампанії й написав під фото: "Вродливішим я однаково вже не буду. До речі, дуже подобається, як діти реагують на відсутність ока. Вони щиро роздивляються, а двоє хлопчиків один одному говорили: „Дивись, пірат"".