the COAT випустили святкову рекламну кампанію до 10-річчя

Всю осінь команда the COAT святкує 10-річчя – в перші дні вересня дизайнерка Катя Сільченко показала ювілейну колекцію у рамках Ukrainian Fashion Week, на початку жовтня бренд відкрив новий магазин у Львові, а зараз презентує лімітований мерч-дроп 10 YEARS. Символічно моделями в цей раз стали 10-річні діти – однолітки бренду.

"У листопаді 2014-го я заснувала бренд the COAT, і через 10 днів народилась моя донька Саті. Тепер вона носить взуття 36 розміру й заглядає в мою гардеробну. Я бачу, як наші клієнтки приходять з доньками того ж віку, і розумію — нове покоління вже майже наздоганяє нас. Це наштовхнуло мене з командою зробити стилізацію дропу до 10-річчя з 10-ти річними дітьми, як паралель про зростання та зміни бренду за цей час", — ділиться Катя Сільченко, креативна директорка the COAT.

На світлинах також можна побачити рейл з архівними речами з різних колекцій the COAT за 10 років, як продовження ідеї ретроспективи знімання. В святковий дроп увійшли бомбери, мініспідниці, рукавиці, шапки, футболки, а також кросівки з можливістю кастомізації елементами ручної роботи.

Популярне на VOGUE