Американський чоловічий бренд Bode був заснований у 2016 році — і він повністю транслює захоплення дизайнерки Емілі Боде вінтажем та історією. Прагнення Боде до відкриттів і ретельного відбору матеріалів безпосередньо впливає на філософію бренду, який виробляє істинно унікальні речі, пов’язані з традиційними жіночими техніками одягу.
Емілі Боде була першою жінкою-дизайнером, яка показала колекцію на чоловічому Тижні моди в Нью-Йорку. Вона однією з перших почала прокладати шлях жінкам-підприємцям у виробництві чоловічого одягу. Емілі змішує артизанальні техніки з історією, тому вишукані речі ручної роботи Bode — стьобані куртки, елегантні капці, натхнені домашніми туфлями, вишиті сорочки — повертають нас до тих часів, коли одяг плекали, а не викидали щосезону.
Перепрофілювати вінтажний текстиль ("будь-що, від скатертин до фартухів") і перетворити його на витончений одяг — це хліб з маслом для Боде, і це те, чим дизайнерка цікавилася з дитинства, відтоді як проводила час на вінтажних ринках і ярмарках. "Якось я поїхала з мамою та друзями до Массачусетсу, де народилися та виросли мої батьки, — розповідає вона. — Ми відвідали всі антикварні магазини в Кейп-Коді та Бостоні й навколо них, і відтоді це стало значною частиною мого життя".
Bode випускає колекції унікального одягу, створеного зі старовинного текстилю, що надають американській чоловічій моді новий імпульс через мистецтво оповідання та збереження історичного надбання. Емілі Боде вдається процвітати під тиском. Після переїзду до Нью-Йорка з Атланти, штат Джорджія, вона вивчала філософію та дизайн чоловічого одягу перед стажуванням у Ralph Lauren і Marc Jacobs. І хоча Боде відносно недавно розпочала свій шлях в індустрії, дизайнерці вже вдалося досягти чималих успіхів. Боде здобула численні нагороди, зокрема: 2022 та 2021 CFDA Menswear Designer of the Year, 2020 Woolmark Prize: Karl Lagerfeld Award, 2019 LVMH Prize Finalist, 2019 CFDA Emerging Designer of the Year, 2019 Business of Fashion 500, 2019 GQ's Breakthrough "Дизайнер року" та Forbes 30 Under 30.
Боде виражає сентиментальність до минулого через вивчення історичних технік та ремесел. Сучасні силуети робочого одягу в поєднанні з жіночими традиціями стьобання, вишивки та аплікації формують колекції її бренду. Кожен виріб розповідає історію та виготовлений на замовлення.
Окрім того, Bode також є екологічно чистим, хоча це не так продуманий удар по проблемі нашого тисячоліття, як левова частка естетики бренду та його бізнес-моделі. Наразі від 38 до 40 відсотків тканин, які використовує Bode, є антикварними, що практично нечувано для сучасного модного бренду.
Хоча Bode існує в індустрії агресивної моди, ті, хто купує вироби бренду, роблять це тому, що він пропонує дещо незвичне. Наприклад, жакети в стилі печворк унікальні та виготовлені зі старовинних тканин — дизайнерка розповідала, що один з них був створений з одягу 1931 року. Увага до історичних деталей у дизайні походить від її любові до "збереження минулого, а також від знайомства людей з історією та особистим надбанням". На одну з колекцій Емілі надихнула сімейна компанія Bode Wagon Company, яка виготовляла вагони для циркових труп протягом багатьох років. У результаті вийшов набір одягу у стилі водевіль, який завдяки своїм яскравим кольорам, народній вишивці та витонченим фасонам балансував на цій чарівній межі між дизайном костюмів і високою модою. Однак найкраще в одязі Bode те, що він абсолютно доступний, зручний, легкий і красивий.