Україна — держава в самому центрі Європи, яка минулого року відсвяткувала 30 років незалежності, але її історія налічує тисячі років. За цей час ми не тільки сформувалися як нація, переживши чимало загроз, як зовнішніх, так і внутрішніх, а й показали всьому світові, що готові боронити власну свободу на всіх фронтах — дипломатичних, військових, економічних і культурних. Визначну роль у міжнародному просуванні нашої країни відіграли й модні бренди, які останні вісім років постійно заявляють про себе, беручи участь у Тижнях моди від Нью-Йорка до Шанхаю, з’являючись у гардеробах членів королівських сімей і світових знаменитостей, а також серіалах, які дивляться мільйони глядачів. Ще українські бренди залюбки у своїх зніманнях демонструють усі красоти нашої країни — від лісистих Карпат до випалених сонцем херсонських степів. Ми вибрали найяскравіші приклади, які нагадають кожному, що Україна — це земля любові та миру.
Восени 2020 року український бренд Ruslan Baginskiy представив свою другу кутюрну колекцію, під назвою TSVIT, яку присвятив українським ремісницьким традиціям. Продовжило ідею знайомства з Україною спеціальне знімання, зроблене з фотодуетом Synchrodogs і стилісткою Юлією Пеліпас. У результаті вийшла повноцінна експедиція найкращими та незайманими людською діяльністю місцями країни. У кадрі можна побачити і українські Карпати, і рожеві солоні озера, і херсонські піски, які складно відрізнити від справжньої пустелі.
Український бренд GUDU колекцію сезону весна-літо 2022 присвятив Києву — місту, що прийняло грузинського дизайнера Лашу Мдінарадзе у 2015 році й допомогло втілити тут усі свої творчі плани. Саме енергія і дух свободи київських вулиць допомогли створити колекцію, у якій сильний артскладник зустрівся зі стритвіром та електронною музикою, без яких сьогодні неможливо уявити місто. Обличчям колекції стала DJ Гаель Абакарова — уродженка Дагестану, яка нині живе та працює тут. У відеоролику до колекції вона гуляє вулицями Києва, занурюючи всіх нас у їхній ритм і змушуючи любити ще більше.
Минулої осені український бренд IEKI IENKI вирушив до Карпат, щоб продемонструвати там нову колекцію, в якій інноваційні технології поєдналися з національним українським костюмом. Цього разу нове життя отримав традиційний кептарик, який на тлі засніжених схилів і дерев’яних будиночків мав особливо атмосферний вигляд.
Влітку 2019 року український бренд Shmelevsky продемонстрував у своїй рекламній кампанії всю красу азовського узбережжя та степових краєвидів. "Ми з братом виросли на півдні України, недалеко від Азовського моря з його степовою природою. І досі часто приїжджаємо відпочивати на його узбережжя. Одне з улюблених місць — Приморський посад — крихітне мальовниче селище на березі гирла річки Домузла. Складно знайти інше місце, де так гармонійно поєднуються незаймана природа й дикі пустельні пляжі. А численні лимани й затоки надають цьому місцю особливої атмосфери", — розповідав тоді дизайнер бренду Стас Шмелевський.
У колекції BEVZA весна-літо 2021 українська дизайнерка Світлана Бевза представила аксесуари з кераміки й предмети декору, виготовлені в колаборації з брендом Наді Шаповал Nadiia. Для створення рекламної кампанії фотограф Степан Лісовський разом з Надею Шаповал об’їздили маленькі села й закарбували місцевих українців, які проживають у тих самих місцях, де раніше жили трипільці.
У листопаді минулого року дизайнерка Юлія Паскаль представила колекцію Paskal Resort 2022, на створення якої її надихнуло знайомство зі скульптором динамічних інсталяцій Васею Дмитруком і подорож до його майстерні на судноремонтному заводі Одеського порту. Саме там зняли і лукбук до колекції — занедбана фабрика, що перетворилася на арткластер, урбаністичні краєвиди й море стали чудовим тлом для романтичних образів Paskal.
Ruslan Baginskiy давно досліджує Україну у своїх рекламних кампаніях. Ще 2018 року команда бренду вирушила до заповідника "Асканія-Нова", щоб показати не тільки нову колекцію головних уборів, а й усю красу цього місця. "Незаймана природа, цілинна земля з дикими тваринами та неймовірною флорою — для мене це справжнє місце сили", — коментував свій вибір Руслан Багінський.
Київський ЦУМ у своїх рекламних кампаніях також постійно мандрує Україною, то вирушаючи великою командою до Карпат, то в Одесу, то демонструючи всі красоти Києва. Одне з найпам’ятніших знімань універмагу відбулося на Арабатській Стрілці. Фотограф Сергій Васильєв і стилістка Євгенія Скварська зробили тут кадри, наповнені сонцем, морем і солоним повітрям тутешніх місць.