Gucci презентували нову рекламну кампанію Ancora, яка розкриває дебютну колекцію Сабато Де Сарно весна-літо 2024.




Кампейн, знятий Девідом Сімсом і розроблений креативним директором італійського бренду, є даниною поваги силі модної фотографії. Кампанія зосереджується на темах позачасової краси та особистого вираження — двох ключових моментах, які Де Сарно хоче втілити в Gucci.
Кампанія складається з лінійки предметів колекції весна-літо 2024, яка поєднує елегантність із повсякденністю: класичні чорні блейзери, оновлені привабливими вирізами, пальта з блискучими деталями, шкіряні куртки, стримані худі. Але особливими героями стали шкіряна спідниця темного винного кольору з тисненням Gucci, білий топ та кремова сумка Jackie 1961 із різнокольоровою обробкою з блискучих каменів.