Гра контрастів: перша кутюрна колекція GASANOVA у співпраці з IQOS та SOLO for DIAMONDS

Новини партнерів

В українського бренду GASANOVA особливий дебют — перша кутюрна колекція. Її знаковим елементом став образ ворона, а підкреслити міфічну атмосферу допомогли партнери, з якими бренд обʼєднався в колаборацію — IQOS та SOLO for DIAMONDS. Про ексклюзивну співпрацю розповідаємо далі.

Кожна жінка має своє світло й тінь, свою глибину, спокій та силу. Про це колекція, а в особливості її зірка — чорна сукня, яка під час руху неначе оживає, струмливі деталі стають крилами, і жінка вже ніби не йде, а летить. Як ворон.

В українській культурі ворон є символом протилежностей: добра та зла, провідником між життям і смертю, минулим і майбутнім. Так і сукні колекції створювалися за принципом контрастності — з використанням лише чорної та білої тканин. Силуети ж були натхнені епохою бароко, коли велич і розкіш захоплювали подих. Дизайнерка бренду Ельвіра Гасанова передала особливості історичного періоду, поєднавши матовість, глянець, метал і текстиль. Обʼємні силуети вражають багатошаровістю, ручною вишивкою та оздобленням камінням.

Щоб додатково підкреслити винятковість кожної сукні, їх доповнили діамантові прикраси SOLO for DIAMONDS, створені спеціально для колекції. Два нових аксесуари IQOS натомість стали своєрідним продовженням кутюрної естетики у повсякденному житті. Спільно з ювелірним брендом кришку чохла IQOS прикрасили розсипом чорних та білих кристалів, а другий аксесуар — змінне кільце з білого золота — оздобили діамантами загальною вагою 0,24 карата.

Раніше GASANOVA та IQOS вже мали спільний проєкт "Ательє". Цього ж разу утворилося тріо, в якому поєдналися мода, технології та ювелірне мистецтво. Прикраси та сукні сяяли на подіумі, а для IQOS на заході було створено спеціальний поп-ап, де поцікавитися брендом могли усі охочі.

Популярне на VOGUE