З 1 до 4 вересня у Києві відбувся історичний у всіх сенсах 55-й сезон Ukrainian Fashion Week, який об'єднав досвідчених дизайнерів та молоді бренди, повернув модні покази в Мистецький Арсенал після паузи у два з половиною роки й відкрив аудиторії нові цікаві локації. Це гучне повернення привернуло увагу всієї світової fashion-спільноти, адже не тільки продемонструвало талант українських дизайнерів, а й стало символом стійкості та єднання.
Підтримав цю важливу для всієї країни подію і бренд Kronenbourg 1664, у ДНК якого естетична візуальна складова завжди мала важливе значення. Вміння цінувати моду та красу навколо — серед ключових цінностей цього легендарного французького бренду пива, в історії якого немало сторінок, пов'язаних зі світом мистецтва. Наприклад, з 2004 по 2006 рік Kronenbourg 1664 співпрацював з дизайнером Філіпом Старком, який оновив вигляд аксесуарів марки, а 2011-й запам'ятався колаборцією з дизайнером Крістіаном Лакруа. Французький модельєр створив колекцію дизайнів, що, на його думку, відображали історію та цінності бренду. 2012 року ця співпраця розвилася у проєкт "Французьке мистецтво задоволення". Співпраця з Ukrainian Fashion Week стала органічним продовженням цих ініціатив. Важливо, що український Тиждень моди бренд підтримав вже вчетверте. Крім того, влітку 2023-го Kronenbourg 1664 були партнерами ініціативи Vogue Ukraine Prize, яка відзначала благодійну діяльність українських брендів, а у минулого сезону підтримував бренд FROLOV під час Тижня моди у Лондоні.
У межах Ukrainian Fashion Week команда Kronenbourg 1664 представила бренд-зону під назвою La vie en bleu, що стала справжнім хедлайнером в галереї Мистецького Арсеналу. Гості тут могли відпочити між показами та фотографувалися, зазирнувши у світ моди через призму витонченого синього. Цей колір важливий і для французької культури, і для світу мистецтва. У новому сезоні глибокий відтінок синього ми бачили у новій колекції KSENIASCHNAIDER. який знову зробив головною зіркою денім, у дизайнерки Юлії Паскаль, яка присвятила колекцію українському традиційному вінку, та у Jamemme — дизайнерка Юлія Ярмолюк цього разу розповідала вишукану історію про підводний світ. Навіть ці приклади доводять усю багатогранність синього — яким різним і наснажливим він може бути.