Інтернет знову божеволіє через рекламну кампанію Burberry з Адамом Драйвером в його найсексуальнішій ролі. Британський бренд представив нові світлини рекламної кампанії аромату Hero, у якій актор перетворюється на кентавра.
Майже за рік після того, як Драйвер знявся у вірусній рекламній кампанії для першого аромату Burberry від креативного директора Ріккардо Тіші, бренд представляє ще один 30-секундний ролик парфуму Hero.
Відповідно до пресрелізу, головний герой кампейну знову опиняється "серед дивовижної краси природного світу й демонструє, що сьогодні маскулінність означає свободу самовираження та красу суперечностей". У відео Адам Драйвер топлес мчить пляжем, а його голос за кадром заявляє: "Потрібна мужність, щоб прийняти свою надзвичайність".